16 septembrie, 2023

ganduri in septembrie

 Vremea e mohorata. 

Nici nu ploua dar nici nu e soare. E putin apasatoare si ma pune un pic pe ganduri. E cam devreme racoarea toamnei si totusi mai sunt 100 de zile pana la craciun. Ceea ce ma face sa ma gandesc sa apas un pic pedala de acceleratie pentru finalizarea cursurilor viitoare (gratuite si cu plata). Am acel sentiment de curiozitate amestecat cu grija pentru ce va fi. Sunt curioasa cum vor fi primite aceste cursuri si totusi grijulie cu forma in care „ambalez” informatia. In acelasi timp imi doresc sa ating puncte nevralgice ale celor ce participa in program. Si inevitabil ma intreb care ar putea fi acestea. Care sunt domeniile in care cititorii mei ar dori sa lucreze in aceste programe. Ce vrea fiecare sa imbunatateasca in viata lui prin aceste programe. 

Ce ziceti? Ma ajutati cu informatii pentru ca aceste programe sa fie ceea ce aveti nevoie?

Am nevoie de „voluntari” care sa imi raspunda la 4 intrebari intr-o intalnire video (messenger sau whatsapp), raspunsuri care sa ma ajute pe mine sa imi clarific zonele vietii in care e nevoie de claritate. 

Va multumesc de ajutor si astept comentariile voastre cu nr de telefon sau pagina de FB, comentarii ce nu vor fi publicate, pentru a putea stabili o intalnire virtuala. Intrebarile sunt ca intr-un joc in care nu e neaparat nevoie sa imi dati detalii ci doar directii. In functie de dorintele voastre, intalnirea poate fi scurta doar pentru cele 4 intrebari sau mai lunga (max 60 min) in care sa va gasiti si voi raspunsuri. Adica o sedinta de coach gratuita.

Va astept!

5 comentarii:

  1. Ma ofer cu drag, în măsura în care crezi ca pot fi de ajutor, desigur!
    Seara liniștită și duminică binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Harnicuta foc. Spalat perderle si multe altele pe langa casa 😘

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.