01 septembrie, 2023

21 zile de recunostinta - a 15-a zi

 


Ultima zi a lui august a fost incarcata de evenimente si binecuvantari la mine:

- dimineata a inceput foarte devreme cu un drum la Piatra Neamt. O cafea in masina, aer curat si miros de brad au fost binecuvantarile diminetei

- am fost recunoscatoare ca Matei si-a luat orele pe care si le-a dorit pentru completarea normei, pentru un dulce la o terasa, si pentru ca am prins microbuz spre casa cand am intrat in autogara.

- o alta serie de recunostinte au venit cand am descoperit ca retinusem gresit ora evenimentului si acesta era cu 2 ore mai devreme. Am reusit sa fiu gata in timp record.

- seara am fost recunoscatoare pentru oameni frumosi, pentru doamne foarte faine, pentru un spectacol minunat dar si pentru energia evenimentului.

La voi cum a fost ultima zi din august?

6 comentarii:

  1. Ultima zi a verii și felul în care am trăit cu recunoștință:
    - de dimineață, m-am trezit înaintea dragilor mei, fără deșteptător
    - rutina unei dimineți în care nu sunt nevoită sa ies din casa ( se întâmplă rar)
    - peste zi, am gătit puțin, am citit mult și am exersat dansul.cu mezinul ( duminică își serbează majoratul)
    - seara am participat la Sf. Maslu, iar după slujba am povestit cu prietene dragi
    - am simțit recunoștință pentru felul în care am petrecut vacanța și m-am rugat pentru un an bisercesc / școlar cu sănătate și pace

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, felicitări lui Matei.
    Abia aștept să ajungem și noi la munte. Mi-e dor de mirosul de brad.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ziua de vineri sunt recunoscătoare pentru că:
    Dimineața, pentru liniștea din stațiune, pentru vremea frumoasa și marea limpede și caldă.
    In cursul zilei pentru că am avut spor la cusut, pentru că am citit
    Seara pentru o delicioasa cina la lumina lumânărilor.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.