30 iulie, 2009

un nou locatar in curte


Eram in vizita la mama cu copilul proaspat intors de la mare.
- Nu vrei un pisoi? intreaba mama
- Nu! e raspunsul meu ferm
- Da! e raspunsul copilului care era deja cu un catelus mic in brate.
- E galben si abia a facut ochi, insista mama
Deja imi imaginam razboiul din curte cu catelusul de numai 3 luni care nu sta o clipa locului.
Nu am mai avut timp sa ripostez ca pisoiul mic, galben si cu doar un ochi deschis era intr-o cutie in masina iar copilul langa mine cu niste ochi mari imi amintea ca trebuie sa luam si lapte pentru pisoi.
Prima dimineata a fost interesanta: un catel, un pisoi si un castron cu lapte. Era liniste si pace. Amandoi se studiau. Doar pisoiul speriat scuipa tot in jurul sau. Problema a aparut cand pisoiul si-a ocupat locul la mangaiat in bratele copilului. Smecherul de catel a asteptat pana a fost lasat jos pisoiul si a si pus gura pe el si l-a furat. Si ca asta sa nu se mai intample, ca gelozia catelului sa fie potolita, copilul a fost nevoit sa stea cu amandoi in brate aproape toata ziua. Unde ma intorceam gaseam un copil, un catel si un pisoi. In a doua dimineata m-am trezit ingrijorata daca mai gasesc pisoiul sau fulgii s-au ales de el printre coltii catelului. Imaginea gasita a fost superba. Pacat ca nu aveam aparatul de fotografiat. Un catel si un pisoi in cusca catelului. Pisoiul torcea iar catelul il lingea dragastos. Cand am intins mana sa iau pisoiul, catelul mi-a dat mana la o parte cu botul si a intans capul sa isi protejeze micul ghemotoc portocaliu. Le-am pus lapte si m-am amuzat copios cum catelul isi impingea protejatul cu botul spre castronul cu lapte.

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.