01 ianuarie, 2021

la cumpana dintre ani

 S-a incheiat 2020. Un an plin. Plin cu de toate. Cu realizari dar si cu greutati. Un an plin de emotii, de teama, de restrictii dar si de realizari mici si lucruri facute. Lucruri pe care le trec pe listele "de facut" de cativa ani. Si nu le voi mai trece pe listele lui 2021 pentru ca s-au facut. 
Anul 2020 a fost un an in care am incheiat niste etape si am facut primii pasi pentru urmatoarele. An in care frica de ceva m-a ajutat sa imi infrunt frica de altceva. An in care am invatat ca vechiul nu e neaparat vechi si noul poate imbraca si forme mai vechi. An in care mi-am reamintit ce pot si cum ma pot folosi de abilitatile mele. An in care
mi-am atins mai multe obiective decat as fi crezut la inceputul anului.
Si pentru prima data intru intr-un an nou fara planuri clare, fara "dorinte" de revelion si fara asteptari. As vrea ca in 2021 sa ma bucur de noi inceputuri, sa fac lucrurile sa se intample fara planificari prea amanuntite. Sa ma pot adapta la conditiile vesnic schimbatoare si sa o fac cu bucurie, fara asteptari, resentimente sau dezamagiri. Si daca tot vorbesc de bucurie as vrea sa aleg si cuvantul anului. Iar pentru 2021 cuvantul sa fie Bucurie. As vrea sa imi reamintesc bucuria de a face orice lucru si sa o pot exterioriza. As vrea ca Bucuria sa ma insoteasca mereu pentru ca tot ce faci cu bucurie iti aduce bucurie si imprastie bucurie. Pentru ca noul proiect inceput nu poate functiona fara bucurie. Si pentru ca atunci cand am ales directia lui, am mers pe gandul care mi-a adus bucurie. Niciuna din celelalte directii, ce s-au invalmasit intr-o vreme in mintea mea, nu m-a bucurat atat incat sa trec bariera dintre idee si fapte.
Asa ca in 2021 vreau sa pasesc cu bucurie in afara micului meu univers casnic si sa ma bucur de tot ce imi poate aduce.
La multi ani! Sa fie un an cu multa BUCURIE la toata lumea.

4 comentarii:

  1. Acum sunt curioasa care e proiectul început. Îți doresc mult succes și drum ușor în realizarea lui.
    Nici eu nu am simțit nevoia de bilanț la aceasta cumpănă între ani, nici cu ce am realizat( am ales în schimb să mulțumesc pt ceea ce am avut), și nici să fac o listă cu propuneri pentru noul an. Sau mai bine zis o singura propunere: să fac tot ce pot.
    Daca ar fi sa aleg un cuvânt pentru noul an, primul la care m-am gândit a fost " împlinire", pt că asta in doresc sa simt la final de an. Așa cum pentru anul ce a trecut as alege "mulțumire" pt tot ce am învățat și pt tot ce am.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain cuvânt ai ales și e foarte bine că ai reușit să mai faci din lucrurile pe care le aveai pe liste. Am și eu liste din alți ani...de ceva timp nu prea mai fac liste.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.