16 ianuarie, 2021

Sambata de iarna

 De cateva zile si-a facut aparitia si iarna. Si a venit cu tot alaiul chiar daca subtiat (probabil de pandemie): un pic de zapada, un pic de vant si chiar un pic de ger. Astazi soarele si-a facut si el aparitia un pic de dupa nori. Vremea e rece cum spuneam, pe strada e polei, blanosii se bucura de zapada. Pana si pisicile au lasat caldura casei si se zbenguiesc pe afara. Iar eu... Eu sunt cam fara chef de nimic. Pare o lene infiltrata in oase odata cu iarna dar cred ca abia acum incep sa ma recuperez dupa nebunia anului trecut. Ma bucur ca a disparut acel stres care ma insotea in fiecare clipa, dat de "trebuie sa...". Pare ca "trebuie" si-a luat o binemeritata vacanta din mintea mea si a fost inlocuit de "ar fi bine daca..." si uneori de "mi-ar placea sa...". Asa cum au revenit si activitati precum crosetatul si cititul iar listele cu planuri si planificari au trecut in plan secund. Mai e loc de un pic de reorganizare in casa si de un pic de "simplificare" adica de aruncat/donat lucruri de care nu mai avem nevoie, dar pana la primavara e timp. De regula asta e o activitate de primavara, dar cum primavara se anunta destul de aglomerata as vrea sa fac asta incet, acum cand stam mai mult in casa. Si mi-ar placea sa termin cu planificarea culturilor tot luna asta pentru a putea achizitiona semintele inainte de a incepe sezonul. Mai ales ca prin magazine au aparut standurile cu pliculete de seminte iar alegerea lor e o activitate destul de relaxanta in perioada asta.  Urmeaza o duminica tot pe "incet si foarte incet", insotita de o cafea de la expresorul nou, primit cadou de la o persoana foarte draga mie iar de luni.... De luni vedem ce mi-ar placea mult sa fac: leneveala cu lucru de mana sau reorganizare dulapuri. Sau poate apare altceva de facut... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.