11 martie, 2022

Babele :)

 Anul acesta Baba Dochia a avut multe cojoace. Primele zile de martie au fost haotice din punct de vedere a vremii. Pe langa faptul ca avem o iarna cu multa zapada primavara asta, anotimpurile se schimba de la o ora la alta. Ninsorile au fost fantastic de frumoase si pufoase iar uneori aveam impresia ca imprastie vantul boabe de polistiren de la fabrica din zona. Iar orele de primavara erau insorite si vesele. Doar eu eu eram ametita de la viteza cu care se schimbau si organismul meu nu reusea sa tina ritmul. Cum sunt meteosensibila, am facut inventarul articulatiilor, a ligamentelor si a muschilor iar sinusurile si-au anuntat prezenta. Migrenele s-au simtit ca acasa in capul meu in timp ce starea de somnolenta incerca sa se decida daca sta sau pleaca... Una peste alta a fost o perioada frumoasa: cu tort, cu impacari (cica), cu flori, cadouri, zambete si voie buna. Doar Matei a fost total bulversat cu decizile privind modul in care vor face cursurile la master pe principiul:  uite cursul fizic, nu e cursul fizic.  Noroc ca exista o glumita in casa legata de vocea de la GPS: "reconfiguram traseul". Si cum stirile sunt una dupa alta si in directii total diferite suntem tot pe reconfigurare traseu... Si vremea si vremurile par sa fie pe aceeasi sinusoida.

satul vazut de pe dealul din spate
(din fata cimitirului)

Am incercat sa prind in fotografii dealurile din zona.

 Din pacate Ceahlaul era ascuns de nori.


vedere din fata portii

Invazia pisicilor: mi-au ocupat scaunul din fata semineului:



Florile de pe comoda din dormitor: unele se trec, vin altele noi...



Un final de saptamana frumos, tuturor!


4 comentarii:

  1. Descrii de parca ai fost la un aparat de-ala cu rezonante care sa-ti spuna unde ai si unde nu ai probleme. Sper ca ai trecut cu bine peste perioada asta incerta din punct de vedere al vremii. tare mi-e ca nu s-a terminat si ca ne mai tine in sah inca un timp.
    Frumoasa privelistea din fata portii, si nu ma refer ca dealurile acoperite de zapada ci la faptul ca vezi natura oricand.
    Pisoii sunt dragalasi. Cred ca sunt si ei bulversati de schimbarile astea climatice. Si animalele mele vor numai in casa in perioada asta. Cred ca le e dificil sa se adapteze la schimbarile astea rapide de temperatura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate parea ca am probleme peste tot. Dar acum e bine: ori a trecut ori m-am obisnuit :)
      Postand imagini din fata portii mi-am dat seama ca pozitionarea casei si felul in care se vad muntii seamana cu pozitia casei bunicilor, unde am crescut.... Si atunci cand sunt obosita, ma relaxeaza maxim sa admir peisajul de pe pragul casei....

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.