25 decembrie, 2022

Craciun fericit!

 Buna dimineața! O zi de crăciun umeda. Cu ploaie dimineață dar apoi cu soare. O zi calduță și vesela. Bradul sclipește vesel în casa. Pisoii au fost la mancare și au ieșit afara. Stau tolaniți pe pervazul ferestrei la soare între reprize de joacă. Cocoșii au cântat veseli de dimineață. Chiar și cei tineri au început să își testeze „cucurigul”. Mai timid, mai cu efort dar s-au alaturat concertului. Cățeii sunt leneși, se bucură de razele calde ale soarelui dupa ce au stat de pază toata noaptea.

Ieri am primit o gramadă de daruri la care nu mă așteptam. Întâi a fost unul prin poștă. Când m-a sunat poștașul cautam in memorie dacă am mai facut vreo comandă, dar mi-a zis ca e fară ramburs. Am desfacut cutia cu maxima curiozitate cand am citit expeditorul: o doamna foarte dragă de la care am învațat foarte multe. M-a bucurat mult atât icoana și banderola lucrata cu mult drag dar și cartea. Un dar din suflet pentru suflet. Apoi m-a sunat o doamna dulce tare de la Targul Neamț că ne așteaptă. Am gasit un traseu pitoresc si mult mai scurt decat cel cunoscut si in jumatate de ora am fost acolo (față de mai bine de o ora pe europeana). Cadoul a fost la fel de dulce ca si doamna Marcela pe care o știți din altă poveste dulce. Pe seara am primit vizita unei alte doamne dragi cu fiica ei. Si tot cu un cadou dulce si ceva colorat. Peste zi m-am ales si cu ceva cuvinte de apreciere de la cineva care o face foarte rar. Doar cuptorul aragazului meu nou mi-a facut o surpriza neplacuta iar seara s-a incheiat cu pastile pentru ca zilele pe drumuri s-au concretizat intr-o raceala sacaitoare. Probabil am nevoie de un pic de odihna dupa emoțiile din ultima vreme. Dar una peste alta a fost o zi de Ajun minunată.

Si cum zilele Craciunului sunt zile de introspecție și bucurie vreau sa ma bucur de tihna casei, de bucatele pregatite, de decorurile sclipicioase si lucioase. Vreau sa Îi multumesc Lui Dumnezeu pentru tot anul ce se încheie, cu toate bucuriile și lecțiile lui, pentru oamenii care au intrat în viața noastra dar și pentru cei care au plecat, pentru tot ce am realizat dar si pentru tot ce s-a amanat pentru că El știe mai bine ce și cand avem nevoie. Totodata vreau sa ma odihnesc pentru a avea un inceput de an cu bucurie, cu liniste sufleteasca si cu entuziasm, să pun baze frumoase unui an pe care il vreau cel mai imbelșugat de până acum. Și cand spun „îmbelșugat” ma gândesc la sănătate, la experiențe minunate, la bucurii nenumarate, la zambete si armonie, la oameni frumoși și realizări pe toate planurile.

Un crăciun minunat tuturor!

10 comentarii:

  1. Corina, asta imi doresc si eu, odihna.Anul asta m-a epuizat fizic si psc, nu stiu de ce ma consum asa pentru orice fleac, in loc sa am mai multa grija de mine.Te-am urmarit cu mult drag anul acesta, m-am bucurat si m-am intristat cu tine, si mi-am notat multe de folos din cele ce ai trait.Multumesc!si iti doresc un sfarsit de an odihnitor, in care sa te bucuri de tot ce ai realizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Irina! Inseamna mult cuvintele tale. Eu nu pot contoriza cate am invatat de la tine de-a lungul anilor fie direct de la tine de pe blog fie de prin diverse comunitati online create de tine si in jurul tau. Iti doresc multa odihna si puterea de a te aduna/regasi sau redescoperi. Esti o femeie uimitoare!

      Ștergere
  2. Un Crăciun cu lumină și anul nou să ne aducă sănătate, bucurii multe și oameni minunați în jur, cred că e tot ce ne trebuie să fim fericiți :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Cadouri nepretuite ce nu pot fi ambalate! Sa ne dea Domnul tuturor!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.