12 decembrie, 2022

Jurnal de advent 12

Era doar 4,30 cand m-am trezit. Am deschis usa pentru un pisoi care miorlaia la usa. 
Atunci am vazut decorul de iarna. M-a luat prin surprindere pentru ca aseara ploua destul de tare. Dimineață zapada imbraca fiecare crenguță de copac. Abia acum simt ca vine craciunul. Noroiul din ultimile saptămâni era deprimant. Iar durerea mea de spate de la umezeala de afara era sâcâitoare. Azi ma simt mai bine asa că imi încep săptămâna cu avânt și o lista lungă de rezolvat atât pentru astazi cât și pentru restul săptămânii.
Doar ca frumusetea peisajului a fost diminuat de un telefon ca mama nu se simte bine si ca va suna la salvare. Toata ziua am asteptat vesti si ma gandeam ca lipsa vestilor inseamna veste buna. Inca astept o veste....
O seara frumoasa tuturor!

6 comentarii:

  1. Doamne ajută să primești vești bune! Sănătate multă mamei tale!
    O seară binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate multa mamei! Sa dea Dumnezeu ca vestile sa fie bune.
    Noi ieri am taiat porcul la socrii. Ne-am bucurat tare mult ca ne-a ajutat unul din prietenii sotului din copilarie, care este macelar. La ora 15 totul era gata. Slava lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Este bine. Doar o sperietura!
      Super v-ati incadrat cu porcul. La mine pe 15 e zi de taiat...

      Ștergere
  3. Multă sănătate mamei 👍
    Multă sănătate și vouă acum că a venit iarna...👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper că mama ta e bine acum . |Multă sanatate si ei și voua!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.