22 decembrie, 2022

Despre expedierea darului de blog

 Din pacate lucrurile nu s-au aranjat asa cum mi-am dorit eu si darul de blog va ajunge la fiecare in ianuarie. Cele care imi urmaresc si pagina de FB stiu deja ca darul sau proiectul meu special despre care am mai scris pe aici este o carte, editie de buzunar, de craciun. Cartea contine si postari de pe blog din perioada ultimilor craciunuri dar si articole din jurnalul meu personal. E o calatorie prin craciunurile ultimilor ani spre ceea ce sunt acum. Iar asta se datoreaza si voua, celor ce imi cititi randurile, celor ce imi apreciati postarile asa ca am vrut sa impart cu voi aceasta bucurie. Doar ca finalul de an e cam aglomerat atat in editura cat si in tipografie si cartea nu a ajuns la mine inca. Cum spunea o doamna draga, cartea si-a dorit sa ajunga la mine in luna in care implinesc 50 de ani. Ma distreaza aceasta cifra pentru ca mi se pare o gluma buna deoarece eu ma simt inca de treizeci si ceva de ani. 

Si daca Dumnezeu le-a asezat asa probabil ca are motivele Lui iar eu nu pot decat sa ma bucur de toate aceste binecuvantari asa cum vin ele in viata mea! 

Multumesc tuturor pentru intelegere dar si pentru faptul ca imi cititi randurile!

8 comentarii:

  1. Oh, prietena mea de departe ! Nu știam în ce constă darul - sunt acum emoționată că ai avut un gând deosebit: să împărți bucuria acestei apariții de carte cu prietenele tale ! Eu consider că deja este pe drum spre mine (Moș Crăciun a știut că am fost cuminte 😇)!
    Te pup și îți urez să ai sărbători cu multă Lumină în suflet ❤️👍

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, ce dar minunat te-ai gândit să ne faci. Abia aștept să citesc. Și mă bucur că o trimiți in ianuarie, pentru că este tocmai timpul pentru a mă delecta cu ceva frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ioana! Sper sa bucure macar cat m-a bucurat pe mine sa o scriu.

      Ștergere
  3. Felicitări pentru carte!
    Să aveți sarbatori fericite si multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.