01 decembrie, 2022

Jurnal de advent 1

 Așa cum am spus, încep luna cu o noua provocare. Vreau sa scriu în fiecare zi pe blog si în jurnalul personal. E o modalitate de a-mi aminti de aceasta perioada dar si de a „lucra cu mine” adică sa imi observ gandurile si emoțiile pentru a întelege unele tipare, convingeri care pot limita sau ajuta si nu în ultimul rând emoțiile. E un instrument necesar pentru a gasi sursele de nemulțumire si pentru a le înlătura sau înlocui cu motive de bucurie.

Deci, luna decembrie a inceput cu vreme mohorâta si umedă și cu temperaturi sub 0grC, dar fără vânt ceea ce a făcut posibil statul pe afară. Chiar dacă a fost zi liberă, nu a fost sărbătoare așa că m-am ocupat un pic de curte, un pic de spălat și întins rufe afara, la uscat sau, mai bine zis, la înghețat și un pic de stivuit lemne. Apoi am fost în oraș și am trecut pe la o prietenă, am dat startul calendarului cu ceaiuri, și am gătit. Ceaiul din seara asta avea gust și de curcuma printre altele dar mi-a plăcut. Seara a venit cu prima decorațiune din această luna: brăduțul de pe comoda din salon. E parțial impodobit și până la crăciun tot voi adauga decorațiuni pe măsură ce le descopăr prin cutii. As mai fi pus ceva decorațiuni dar incerc să mă limitez la una pe zi, astfel încât să mai rămană si pentru seara de ajun. 

Urmează floricelele de porumb si un film de crăciun.

Voi ce ati facut astazi?

Un decembrie minunat tuturor!


4 comentarii:

  1. Si la noi a fost urât azi, a plouat toată ziua și a fost frig. Iar pe seară am văzut și prima ninsoare pe acest an.
    Brăduții i-am făcut aseară. Îmi doream de mult să pot decora încă de la 1 decembrie. Din diverse motive până azi nu a fost posibil. Dar a ți un brăduț mic neîmpodobit încă, în care vreau să adaug zilnic ornamentul pe care îl fac la provocarea mea de advent.
    O luna decembrie plina de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde ai găsit calendar de advent cu ,ceaiuri te rog?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe 1 Decembrie ne plimbam prin Iasi. Am vazut parada si am vizitat muzee. Minunat.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.