07 martie, 2023

Jurnal săptămânal

 O duminică frumoasă. Soarele a fost cam timid dar vremea a fost caldă numai bună pentru florile de primăvară care si-au făcut timid apariția.

Săptămâna trecută a fost una destul de aglomerată, cu drumuri multe și cu bucurii.  La începutul lunii martie am fost cu Matei si si-a luat un „mărțisor”: mașina. E încântat de ea chiar dacă mai are nevoie de atenție. Mai are mici „defecte” rezolvabile în timp. 

Vineri, datorită unei doamne foarte speciale, am fost la un eveniment ținut la Casa de Cultură Tg. Neamt în cinstea marelui povestitor al neamului, Ion Crenagă, invitat fiind părintele Vasile Ioana impreună cu Dan Negru. A fost o seară memorabilă, demnă de prima vineri din Postul Mare, cu invățături prețioase și voie bună.

În curte am cam bifat ce era pe săptămâna asta: căpșunile mutate, gardul finalizat doar florile mai sunt de mutat și greblat curticica cu magnolie. La capșunele remontate am făcut bordura și am greblat mai bine de jumatate de vie în timp ce soțul meu a curățat-o. În plus am plantat un cireș si un păr pe lângă câțiva butași de vie de masă și doi afini. Mi-am făcut și aprovizionarea la semințe să nu stau cu grijă. Mai e sămânța de porumb dar mai aproape de semănat.

Măriuca, caprița lui Matei, a fătat prematur luni, când era foarte frig afară, dar ieduții erau prea mici și nu au supraviețuit. 

Pentru săptămâna viitoare, am planificat o zi în oraș de rezolvat cu acte și una de plimbare, pe 8 martie. Marți e planificat curațatul copacilor și în restul săptămânii aș vrea să mă ocup de curățenie in curte. Am două zone de reamenajat: fostul atelier a soțului pe care urmează să il amenajez pentru pui și zona de plită de afară cu tot cu masă și spațiul de luat masa vara. În ambele zone am de mutat atât obiecte mari cât și tufe astfel încât să avem un spațiu confortabil iar pentru asta e nevoie de vreme bună și de baieți acasa. Plus o bordură de turnat. Poate pe vineri, să începem.



8 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.