16 iulie, 2023

Bucurii de duminică

 O duminica minunata. E cald si liniste ca o dimineata de iulie. 

 In mintea mea inca nu s-au ordonat toate astfel incat sa fiu eu linistita. Am invatat in schimb sa iau fiecare zi asa cum vine, cu bucuriile si provocarile ei, si sa las gandurile cu nemultumiri sa treaca, fara sa le acord importanta. Adica nu am reusit sa fac ceva ce era pe lista dimineata? E ok, se muta pe lista de maine. Si maine e o zi... Nu imi place cum a facut cineva ceva? Pun un „dar” si adaug ceva ce mi-a placut. Imi trece un gand critic la adresa cuiva? Același „dar” si o lauda. Si tot asa... 

Apoi am mai invatat sa imi acord timp dimineata sa imi beau cafeaua in liniste si sa imi setez ziua cu bucurie si recunostința. Am inceput sa postez in grupul de FB dedicat blogului o rubrica „stropul de recunostința din cafea”  asa ca daca va intereseaza va astept si acolo cu recunostințele voastre: https://www.facebook.com/groups/primazi. Imi doresc sa fie un loc in care sa reinvatam impreuna si una de la alta sa privim viata prin ochi de copil. Sa nu mai privim inainte cu grija si ingrijorare ci cu bucurie si curiozitatea de a vedea ce ne rezerva ziua de maine, saptamana viitoare sau anul urmator.

In alta ordine de idei ieri am inceput cursul de coaching. Si prima zi a fost extrem de interesanta. Dar sa va spun ce este coachingul in primul rand. Explicatia din curs data de Alina Șutu a fost ampla si frumoasa iar discutia a fost lunga si interesanta, dar pe scurt:


Si ca sa fie mai simplu s-a folosit o metafora foarte interesanta:



 
Mi-a placut, ca in fiecare curs al Alinei, modul clar si concis in care explica, mi-a placut ca se lucreaza si practic si chiar de la primul curs. Ieri, de exmplu, am invatat tacerea si ascultarea. Aveam impresia ca nu prea stiu sa tac dar m-am incadrat oarecum in timpul alocat. Colegele de curs sunt uimitoare, fiecare cu povestea ei si cu zambetul ei:

un moment din curs

Si cum dupa o bucurie mai vine una, am avut una de dimineata in gospodatie: o closca si-a coborat din pod 14 puisori pufosi. E o gaina care imi face supriza asta cam de 2 ori pe an si e destul de batrana, are vreo 6 ani.


Si un crin galben si-a deschis cupa de dimineata:


Cam atat de la mine... 
La voi, ce bucurii ati avut in saptamana ce tocmai se incheie?


2 comentarii:

  1. Frumoase bucurii ai avut, Corina!
    Ale mele bucurii au fost oferite de grădină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si mie imi plac bucuriile din gradina. Azi ajung pe acolo....
      O saptamana minunata!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.