10 noiembrie, 2022

Jurnal de recunostinta 2

 O zi de toamna frumoasa! A inceput cu ceata dimineata: sunete estompate, umezeala si mirosuri de toamna. Peste zi s-a ridicat soarele dar hainele mai groase mi-au fost prietene toata ziua. Inca putin si termin de curatat gradinile si ma pot ocupa de curte.

Astazi am fost un pic in oras, un pic prin gradina si multa ordine in casa. Mai e putin si incepe postul iar magazinele sunt deja pline de decoratiuni de craciun.

Azi sunt recunoscatoare pentru vremea de toamna, pentru ca am terminat momentan de organizat prin casa, pentru cheful de trebaluit, carpit si reparat, pentru terminarea blocajului finanaciar in care eram de ceva vreme si pentru atmosfera din casa (cald, ciocolata calda, filme de craciun, miros de gutui si pisoi jucausi).

Voi pentru ce sunteti recunoscatoare?

5 comentarii:

  1. Referitor la ziua de ieri, sunt recunoscătoare pentru dragostea elevilor mei si orele realizate armonios, cafeluta băută cu soțul și sesiunea de consiliere.
    Spor în toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt recunoscătoare pentru ploaia de săptămâna asta și pentru că am rezolvat problema cu caldura.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.