01 noiembrie, 2022

Prima zi de noiembrie

 E o zi cu soare. Mirosul brumei ce se topeste la soare m-a invaluit de la prima ora. E ziua in care noiembrie intra in viata noastra. Ziua in care ii spunem „La revedere!” lunii octombrie. Ziua in care ne dam seama ca urmatorul cuvant dupa noiembrie e decembrie care inseamna sarbatori, bucurii, bilant de final de an si planuri de inceput. Anul acesta, noiembrie este un alt nou inceput pentru mine. E luna in care incep sa aplic tot ce am citit si invatat in ultimii ani. Multi ani in care am acumulat informatii dar nu gaseam liantul care sa le aseze intr-o forma coerenta si constructiva. Octombrie a adus acea legatura intre teorie si practica. De fapt liantul e o persoana care a adus mai multe persoane ce au deschis cai spre linistea mea sufleteasca, liniste pe care am mai gasit-o odata dar s-a pierdut putin cate putin la fiecare mutare, schimbare sau intamplare care m-a ravasit. 

Noiembrie vine cu vreme mai rece, cu inceperea postului, acea calatorie de curatare fizica, ambientala si sufleteasca spre sarbatoarea Nasterii Domnului, cu timp petrecut mai mult in casa, cu filme si foc in semineu dar si cu carti de citit si cu finalizarea acelui proiect de suflet inceput mai demult. Normal ca nu am ajuns la o forma finala pentru ca sunt temeri si „oricand e loc de mai bine” dar vreau sa ii dau forma, sa fie darul meu pentru mine de craciun. Si vreau sa las lucrurile sa vina intr-un ritm firesc, de preferat fara liste cu „trebuie” ci doar intentii. As vrea sa ma bucur de decorurile de toamna din casa, de aromele toamnei din buctarie (dovleac copt, scortisoara, placinte cu mere, compot de gutui si biscuiti de casa), de frunzele cazute prin curte, de curatenia de toamna din curte si de plimbari mai scurte sau mai lungi in zilele de sarbatoare, dar si o plimbare mai lunga in locuri dragi sotului meu. Si imi mai doresc sa gasesc forma finala a amenajarii din casa care sa ma bucure si sa ma linisteasca astfel incat sa nu mai mut, schimb sau caut solutii ingenioase. Asa cum imi doresc fire colorate sa fac niste saluri simple dar mari pentru niste doamne dragi poate de craciun sau cine stie, poate mai devreme....

„Ramas bun” octombrie si „Bine ai venit” noiembrie!

4 comentarii:

  1. Doamne Ajuta !!!! tot ce-ti doresti sa se implineasca - rodica

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru noiembrie ai planuri multe si frumoase. Doamne ajuta sa resuesti sa le faci.
    Abia astept sa termini proiectul tau de suflet si se ne spui mai multe despre el. Sau poate ai spus, iar eu nu am gasit cand am rasfoit blogul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre proiectul meu de suflet nu am scris pe blog pentru ca parea un vis si atat. E o idee mai veche dar cam de un an a inceput sa capete contur in mintea mea. Au fost si pe hartie cateva schite dar nici una sa acopere toate aspectele. Acum are o forma. Inca mai lucrez la detalii. Sper sa placa la fel de mult cum mi-a placut mie sa lucrez la el.... Si va voi scrie intai aici pe blog pentru ca de aici a plecat ideea.
      Multumesc de ganduri!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.