14 noiembrie, 2022

Jurnal de recunostinta 3

 O zi mohorata. Nici macar ceata, doar umezeala si nori. Vreme de stat in casa si de cusut/calcat/curatat. Am de toate in plan: sa calc, sa asez, sa mai carpersc si reamenajez bucataria. Ieri mi-a ajuns aragazul pentru bucataria mica din casa. Nu prea m-am inteles cu plita cu inductie iar facturile la electricitate m-au convins sa trec pe butelie si aici. Plus ca a cedat si cuptorul mic electric ce il aveam in casa. Asa ca azi e rost de praf de la taiat blatul si de curatenie generala in bucatarie. Pe langa participarea la un simpozion de diabet. 

Aseara am terminat de amenajat salonul. Ma uitam dupa un televizor mic dar sotul meu a venit cu alta idee: am pus la calculator un monitor mai vechi si monitorul mare, cu functie tv a fost mutat pe perete in salon. Cateva cabluri, ceva mufe, gauri pentru suport si trecut cabluri prin pereti si salonul meu e gata. L-am si scos de pe panoul obiectivelor facut la inceputul cursului de dezvoltare personala. Nu e primul obiectiv scos de pe panou dar nici ultimul. Surpriza e ca sunt pe cale de a scoate si de pe lista cu vise. Asa ca sunt recunoscatoare pentru tot ce se intampla in viata mea. Unele sunt chiar mai bune decat mi-am imaginat eu. De exemplu imi doream o rochita dreapta pana sub genunchi, simpla, de anotimp rece. Vazusem ceva la Pepco dar erau alte cheltuieli in plan in acea perioada. Ieri am iesit in oras si nu am mai gasit-o, in schimb, am intrat in magazinul unei fabricute de haine din oras. Am gazit ceva mult mai dragut care imi sta foarte bine si ca bonus m-am intalnit si cu o doamna faina pe care nu am vazut-o de multi ani.... Deci o gramada de motive de recunostinta.

Sunt recunoscatoare pentru tot!

4 comentarii:

  1. Sa ai spor la tot ceea ce ti-ai propus sa faci. Si sa porti sanatoasa rochita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și aici e ceață și frig. Soarele nu se vede deloc deși aseara ziceau altceva la vreme. Din păcate se reflectă în starea mea și simt că nu reusesc să mă apuc de treabă. Încerc să înghesui atâtea intr-un timp scurt și nu ărea iese. Dar sunt semne bune cu proiectul la care m-am oferit volutar. Încă am emoții, dar sper să fie bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine cica o sa fie cateva zile de toamna mohorata apoi vine iarna. Doamne ajuta cu proiectul tau. Iar emotiile sa fie constructive!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.