19 noiembrie, 2022

Jurnal de recunostinta 4

 O zi rece dar insorita. Dupa 2 zile de ploaie azi a iesit soarele si bate si un vanticel de la nord care ususca. E zi de spalat rufe (se usuca repede) si de smotru in casa. Aseara am ascultat colinde la o prietena asa ca astazi am pus si eu colinde, am deschis geamurile, am schimbat lenjeriile si am scos asternuturile la aerisit. Urmeaza sa strang decorurile de toamna, sa sterg, sa scutur, sa matur si sa asez prin casa. Vreau sa fac si niste biscuiti cu scortisoara si un chec cu dovleac. Mai pe scurt imi fac de cap pentru ca sunt singura acasa. Iar seara sa fie de relaxare cu baie cu spuma, masca de par si de fata, film de craciun, ceai aromat cu biscuiti si lumanari parfumate. Maine e zi de intalnire cu Doamne Doamne dupa ziua de curatare sufleteasca de ieri (Sf Maslu si spovedanie).

Un sfarsit de saptamana binecuvantat sa aveti!

6 comentarii:

  1. Începe să se simtă atmosfera de Crăciun? Și eu vreau să încep de săptămâna viitoare să străng decorurile de toamnă și încet încet so le aduc pe cele de iarnă.
    Spor la treabă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor si tie Mihaela. Eu mai astept cu cele de iarna. Imi dau o pauza de cateva zile.

      Ștergere
  2. Imi place mult cum scrieti si va citesc cu bucurie fiecare postare.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu de mâine încep serios cu aceasta curățenie in casa,înțarc și fetița și e mai greu chiar și pentru mine !
    Săptămâna binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor sa ai! E greu cu copil mic. Săptămână cu binecuvântări!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.