04 decembrie, 2021

Cand scenariul se repeta....

 Acum ceva ani, cineva din familie mi-a cerut ajutorul. Luase o decizie radicala si m-a rugat sa dau o mana de ajutor pentru punerea ei in practica. Am fost de acord cu toate riscurile implicarii. Am fost constienta de ce va urma, le-am spus si baietilor si ambii au fost de acord. Chiar si cand era mic, pe Matei il implicam in decizii. Ii explicam logica deciziilor si il rugam sa isi spuna parerea. Are o logica buna si e foarte atent la detalii. Asa ca m-am bagat in troaca. Cu idei si sugestii pentru punerea deciziei in practica.  Am iesit sifonati tare din toata povestea. Si mai rau a fost ca persoana cu pricina s-a razgandit si ne-a lasat balta cu toata troaca in cap. A fost nevoie de mult efort sa ne revenim dar ne-am consolat cu zicala "tot raul spre bine" sau "un sut in fund, un pas inainte". Timpul a trecut si iata ca persoana a revenit. Aceeasi decizie, alta punere in practica, alta cerere de ajutor. De data asta cu promisiuni. Am ascultat fara sa imi dau cu parerea. Parea un deja-vu prost. Le-am spus si baietilor. Sotul meu a zis ca prefera sa nu ma bag pentru binele meu dar daca totusi decid sa sustin acea persona el imi va fi alaturi. Cel mai categoric a fost Matei:

- Nu! Ai uitat ce ai patit? Poti sustine verbal si atat. Nu te implica! Nu iti face bine. Iar promisiunile.... Ignora-le! Meriti mai mult de atat!

A fost ca un dus rece dar necesar. Cred ca e cazul sa invat sa mai zic si NU si sa ma gandesc la linistea casei mele.

5 comentarii:

  1. Chiar speram că a doua oară ai zis nu. Sunt de acord cu Matei. Și mie îmi place să ajut și mă implic, dar daca m-am ars odată....Prefer ajutorul din umbră,acolo unde se poate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am zis nimic inca, doar ca sunt scarbita. Stiu ce s-a ascuns in spatele "scenariului" data trecuta. Banuiesc ca si acum e provocat pentru a ascunde altceva. Pana si propozitiile sunt aceleasi. Imi doresc sa am puterea de a ma distanta de tot.... Dar cu ajutor de Sus voi reusi sa fac ce e mai bine pentru mine si ai mei.
      Multumesc de sustinere!

      Ștergere
  2. Corina, nestiind exact despre ce este vorba, nu ma pot pronunta, dar asa, la rece, nu vad de ce ai mai fi crezut promisiunile unei persoane care a avut indrazneala sa mai apeleze la tine, dupa ce te-a pacalit o data.
    PS: Corecteaza, te rog, titlul.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.