01 decembrie, 2021

Jurnal de advent - 1

 E intai decembrie. Prima zi de iarna, ziua Romaniei, prima zi de decembrie dar si prima zi de jurnal de advent. O dimineata rece cu cer senin dar mult mai calda decat "normalul" perioadei. Incerc sa imi adun curajul din cana de cafea cu aroma de turta dulce. Astazi demaram operatiunea "renovare dormitor" in paralele cu montarea scheletului metalic al magaziei de cereale. In casa e cald deja, ascult cantece de craciun. Colindele romanesti le las pentru perioada din preajma craciunului. 
Aseara am verificat instalatiile de lumini pentru craciun. Una singura a cedat dupa ceva ani. Am facut planificarile pentru perioada asta si am pus prima ghirlanda - ghirlanda de la grinda din salon. Cred ca in salon tema decoratiunilor va fi alb-argintiu. Matei e in perioada "lila" asa ca va trebui sa fac cumparaturi. Nu am nimic sa se potriveasca temei chiar daca o sa mai combin cu un pic de argintiu si alb. Dormitorul nostru sper ca va pastra tema rosie dar nu stiu daca mai vreau auriu. Parca as combina rosu tot cu alb si argintiu dar voi vedea cand terminam cu renovarea. 
Pana atunci ma bucur de faptul ca reusesc sa am unghiile facute. Si chiar cu rosu. Unghiile mele sunt o tema scosa din subconstient in terapie. Mi le-am ros de cand ma stiu. Rar reuseam sa le dau o forma si sa le lacuiesc la cate un eveniment. Am fost oricum mai baietoasa pana m-am casatorit a doua oara. Atunci a disparut si obiceiul de a-mi roade unghiile. Si de cativa ani reusesc sa mi le fac doar iarna cand nu lucrez in gradina. Si de regula in nuante de maro. De la aproape alb pana la maro mai inchis. Rosu doar foarte rar si nu ma simteam chiar confortabil. Cam asta ar fi motivul pentru care, unghiile rosii sau culoarea prunelor cum le-am avut in toamna asta, intra la capitolul "realizari".

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.