06 decembrie, 2021

Jurnal de advent - 6

 Dimineata a inceput bine. Ne-a trezit ceasul. Sotul a plecat la slujba. Eu mi-am facut cafeaua si am iesit la animale. Plina de entuziasm pana la prima roaba de iarba dusa la capre. Cand un cui si-a facut drum prin papuc in piciorul meu. Era de la o scandura desprinsa din troaca de boabe a caprelor. Probabil topaind prin tarc au desprins-o. Nu am vazut-o din cauza fanului din roaba. Stiam ca nu prea am fost "cuminte" dar ma asteptam la o nuia in papuci de la Mos Nicolae nu la un cui. 
Nu am scos cizma din picior pana nu mi-am terminat treaba. Ma gandeam ca se va umfla piciorul si nu mai pot sa o pun la loc. Cand a venit vecina dupa lapte, am intrat in casa si am dat cizmele jos. Soseta era rosie in loc de roz. Am dezinfectant si pansat laba piciorului apoi am mai facut o cafea si mi-am asteptat sotul.
- Cum ramai singura cum faci o boacana! Si la acelasi picior la care abia se vindecase degetul mic rupt acum 2 luni. Musai sa iti iau papuci de protectia muncii pentru curte!
Si daca nu pot face nimic pe afara am intrat la bucatarie: o tarta cu biscuiti si caise din compot, un aluat de biscuiti cu scortisoara si urmeaza sa sparg nuci pentru un salam de biscuiti. 
Restul zilei il impart intre o carte de Nora Roberts inceputa ieri si ornarea biscuitilor. De maine ma intorc la praf si renovare dormitor. 




6 comentarii:

  1. Imi pare rau de pățania ta. Vorbim cu Moș Crăciun pentru bocancii aceia? Multa sanătate.

    Ce carte de Nora Roberts? Chiar zilele trecute mă gandeam ca parcă aș citi/reciti ceva de acastă autoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea e "Inima marii" si e dintr-o serie a carei actiune se petrece in Irlanda. Cu zane si spiridusi. Ca pentru perioada asta a anului....
      Daca nu vor fi de Mos Craciun, vor fi de ziua mea... :)

      Ștergere
  2. Și mie îmi place cum scrie Nora Roberts!
    Îți scriu cu drag în timp ce îl ascult pe Fuego..
    Îți doresc multă sănătate și pe cât poți ai mai multa grija de picioarele tale 😃...
    Pupic! Multa sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca ai fost sa iti faci un antitetanos.Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am fost pentru ca se face o data pe an. Iar eu nu sunt la prima patanie... :)
      Multumesc de ganduri bune!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.