30 noiembrie, 2021

Noiembrie 30

 Mai ieri faceam prima postare din provocarea lunii noiembrie si iata ca am ajuns la ultima. A fost o luna interesanta, cu multe emotii iesite la lumina, cu multe provocari si cu multa munca. Dar si cu multe bucurii si satisfactii. Iar postarile (relativ) zilnice m-au ajutat sa constientizez bucuriile fiecarei zile. Iar ziua de azi a venit cu casa curata, calda si parfumata. Un soi de liniste inaintea furtunii. De maine eliberez dormitorul pentru zugraveala. Nerabdarea se impleteste cu grija ca nu vom termina la timp. Dar daca se va intampla asta o sa gasesc o solutie sa primim Nasterea Domnului cu bucurie si atmosfera frumoasa. Dupa-amiaza demaram operatiunea "luminite". Deocamdata le vom scoate la lumina, le vom verifica, pregati si repartiza pe locatii. Sunt ceva schimbari fata de anul trecut si probabil vor mai fi si completari. Mai ales ca mie imi vin idei noi in timp ce asez. 

O zi de sarbatoare minunata sa aveti!

3 comentarii:

  1. Un lucru pe care l-am apreciat mult la tine luna asta a fost, ca acele mici scapări de postare zilnică nu le-ai ”recuperat”.
    Sper că furtuna de care vorbești înseamnă doar dezordinea creată de zugraveala dormitorului. Va tin pumnii sa terminati la timp.
    Si eu am demarat operațiunea ”Crăciunul”. Doar am dat jos din magazie cutiile cu brazii si decorațiunile. De maine încep să decorez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaaa. Furtuna e despre nebunia zugravelii cu mutatul lucrurilor si pierdut minute bune pana imi amintesc pe unde le pun, cu praf si "amenajarea" spatiului de somn seara de seara....
      Multumesc de aprecieri si ganduri!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.