04 noiembrie, 2021

noiembrie 4

 O dimineata calda. Soarele e mai bland si se vede printre nori. Un pic de ceata sa ne aminteasca ca e totusi toamna. In curte e dezordine. Perioada de constructii si reamenajari din ultima perioada isi spune cuvantul. Toamna ne preseaza sa terminam asa ca am lasat ordinea mai pe final, cand va mai fi timp. Imi las un pic de timp seara dar nu e suficient. 
Ziua de ieri a fost destul de "productiva" in ciuda migrenei care m-a tot sacait peste zi. Am reusit sa  termin de calcat, sa eliberez salonul si sa slefuiesc peretii iar sotul meu a dat amorsa. In toamna asta, sotul meu a daramat soba-centrala, a refacut peretele despartitor dintre salon si dormitor, a refacut hornul si a instalat termosemineul cumparat anul trecut. Din pacate, unele peripetii cu masina ne-a tinut un pic pe loc si bineinteles suntem in criza de timp. Dar asta nu inseamna ca nu ma bucur de cate o cafea fara cofeina de cate ori am ocazia sa primesc in vizita o prietena. Cum a fost ieri. Cafea care pare mai gustoasa in curte, sub soarele caldut de toamna,  cu Bobita refacut la picioare si cu pisicuta curioasa care face verificari la ceascute. 
Pe seara am facut ceva miscare cu grebla si furca in zona capsunilor dar a mai ramas si pe cand o mai fi timp. Normal ca am terminat ziua rupta de oboseala dar suficient de optimista sa ma uit dupa mobila. Mai ales ca Vasilica (vitelul) m-a pacalit si a papat aproape tot laptele de la vacuta. 
Si daca luni e sarbatoare voi avea 2 zile la dispozitie sa fac poze prin gospodarie pentru un tur virtual la care sa va invit.

4 comentarii:

  1. Abia aștept tuturor virtual prin gospodăria ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram sigura ca am scris gresit, dar nu mai puteam edita. De-asta nu-mi place mie sa scriu de pe telefon.

      Ștergere
    2. Se intelege ce ai vrut sa zici. Asta e problema cu corectorul de pe telefon....

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.