25 noiembrie, 2021

noiembrie 25

O dimineata rece. Totul e pudrat cu alb. Nu stiu daca e bruma groasa sau a nins un pic. Iarna da semne ca e aproape. In casa e cald, focul trozneste vesel. Cafeaua e aromata si am gasit un lapte vegetal "barista" care se spumeaza. In plus am facut si un amestec de condimente pentru turta dulce din care pun un pic si in cafea. 
Ieri a fost cald asa ca am stat mai mult pe afara. Am curatat inca o zona din curte si am greblat o jumatate de gradina. Resturile vegetale le dau la capre sa le roada asa ca imi dozez treaba cat sa am mancare pentru ele pentru o zi. In casa am stagnat un pic cat sa se usuce reparatiile de la glafuri la camera lui Matei. Azi urmeaza amorsa si varul. Poate si mocheta daca Matei nu are intalnire cu colegii de facultate pentru lucru la un proiect. Ar trebui sa ajunga si mobila. 
Avem si un drum in oras cu ceva acte iar eu sunt lenesa. 
Poate de la vreme sau poate de la vremuri dar as sta cu crosetul in mana la tv cu filme de craciun. 
Printre maruntisurile de craciun am si o Craciunita. Am mai povestit eu ca sotul meu se gandeste mereu la cate o prostioara pentru mine. De data asta a fost la Iasi. La iesire din Iasi e o florarie unde ma opresc de 20 de ani de cand au deschis. Cu ochii in modelul meu de sal si cu gandul ca trebuie sa ne intoarcem repede nici nu m-am gandit sa ii zic sa opreasca. Cand a oprit eram nedumerita. 
- Nu vrei floare?
- Pai dumitritele sunt pe trecute iar flori de ghiveci nu iau acum. O sa completez colectia la primavara.
- Hai totusi sa ne uitam.
In sera primele pe care le-am vazut erau azalee colorate dar stiu ca sunt cam pretentioase asa ca am renuntat. La iesire am vazut o craciunita mare dar m-am gandit ca nu am spatiu pentru ea asa ca am vrut sa plec la masina cand am zarit 2 craciunite mai mici. A treia era deja in mana sotului care se pregatea sa plateasca.
Tot drumul a stat la Matei in brate.


Acum are ghiveci nou si asteapta sa terminam cu amenajarile ca sa isi gaseasca un loc al ei.

2 comentarii:

  1. Imi plac enorm craciunitele astea. Din pacate odata cu trecerea florii, a frunzelor rosii, an de an mi s-a uscat si restul plantei. Am renuntat sa imi mai cumpar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca le place mai racoare. De regula se ususca vara, cand e cald. Anul trecut am avut una rosie si una un roz-alb.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.