02 noiembrie, 2021

noiembrie 2

 O dimineata cu ceata si aroma de frunze sfaramate. In casa e cald si miroase a cafea si a painici turcesti. Ieri a fost o zi calda si aglomerata. Am inceput un proiect pe care il tot amanam de ani de zile. Eu am fost doar cu indicatiile iar baietii cu munca. Astazi in schimb, e randul meu sa ma ocup intens dar probabil voi avea nevoie si de o mana de ajutor de la unul din baieti. Speram sa nu apara intarzieri si pana saptamana viitoare sa fie gata chiar daca mai sunt si alte treburi de facut. 
Aseara a venit veterinarul sa insamanteze vacuta iar Bobita, catelandru ciobanesc e cam moale. Ieri a fost fara chef de joaca dar speram sa isi revina repejor. Labuta rupta de la impactul cu bara unei masini e functionala. Mai schiopateaza un pic cand se ridica dar in rest e bine.
Si tot la capitolul treburi amanate intra si vraful de rufe de calcat. Dar cum pe seara se anunta ploaie, e vreme numai buna de calcat, si poate reusesc sa bifez si activitatea asta ca rezolvata. 
Pentru seara am pregatit un aluat de biscuiti cu mere si scortisoara si as vrea sa fac si un compot de mere cu gutui. Dar pentru pranz habar nu am ce sa gatesc. O salata cu telina, morcov, mar si maioneaza ma tenteaza pentru gustari. S-ar intelege bine cu painicile turcesti. 
Pe croset am un cardigan dintr-un fir degrade in nuante de mov. E aproape gata. Inca cateva randuri si apoi montatul. Apoi ma tenteaza o vesta cosetata dintr-un mohair pufos intr-o nuanta calda ca cacao cu lapte.
Sa avem o zi frumoasa cu multa caldura in suflete!

Un comentariu:

  1. Succes cu proiectul Sper ni-l prezinti cand va fi gata. Sanatate lui Bobita. Painici turcesti? Compot de mere cu gutui? Sunt noutati pentru mine. Spor la crosetat!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.