01 noiembrie, 2021

noiembrie - prima zi

 Am gasit in postarea Irinei cateva idei interesante de toamna. Mai ales ca astazi e o zi frumoasa ce a debutat cu un pic de ceata si arome de foc de lemne. Culorile toamnei ca si aromele sale fac fiecare zi sa fie speciala. 
Si cum as putea sa fac zilele si mai speciale? 
Probabil cu o provocare. 
De data asta provocarea este cu o postare pe zi. Poate asa voi debloca gandurile ce mi se tot invalmasesc si care ma tin cumva captiva intr-o lume a grijilor in loc sa ma bucur de vremea minunata, de oamanii si de viata.
Aseara priveam focul din semineu si ma gandeam ca imi lipseste un balansoar si andrelele. Pisicul care toarce e prezent, caldura si atmosfera din casa e propice, ochelarii de citit sunt pe nas si ciocalata calda e usor de facut. Andrele si fir in culorile toamnei sigur am iar balansoarul.... 
Cred ca merge si un scaun comod acoperit cu un pled pufos asortat cu sosete de lana. 
Un tablou perfect pentru un final de toamna linistit.
Mai tenteaza pe cineva provocarea unei postari pe zi timp de o luna?



3 comentarii:

  1. Ambițios proiect, Croina dragă! Doamne ajută să îțiși reușească. M-ar tenta și pe mine, dar când începe școaala se cam termină timpul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am mai scris de mult pe blog, asa cum cam fac de obicei. Incep in decembrie, cu calendarul nostru de activitati, sau si mai rau in ianuarie si ma tine cam pana incepe munca prin gradina. Initial am zis ca daca tu scrii zilnic, eu o sa incerc sa citesc zilnic( adica sa las un comentariu la postarea ta. Dar citind...cred ca raspund cu da. Sper sa reusesc pana la final.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.