15 noiembrie, 2021

Noiembrie 15

 A fost o zi aglomerata si cu multe bucurii. Am inceput ziua cu o cafea bauta pe jumate si in fuga. Apoi am trecut la bucatarie. Am avut iarasi oameni la treaba care aveau nevoie sa fie hraniti. Ciorba de cartofi, orez cu legume si pentru ei friptura de pui. Ibricul de cafea a poposit pe aragaz de cateva ori. Intre timp s-a terminat de adus porumbul de pe camp, atat stiuletii cat si strujenii. Eu m-am ocupat de rufe (spalat, intins), de vase si am incercat un pic de ordine prin curte printre timp. Prima bucurie a venit pe la pranz. A ajuns comanda lui Matei cu proiectorul. S-a asezat pe covor si l-a montat si a trecut la testare. Bucuria de pe chipul lui a fost mai importanta decat orice. Parca era un pusti de cativa anisori cu o jucarie noua. Fiecare apasare de buton venea cu un nou zambet si un nou curcubeu in priviri. Apoi a pus si muzica. Ambientala. Si la final a spus ca e musai sa il monteze in salon pentru ca stelutele de pe tavan ar merge cu focul din semineu. Am zambit:
- Ar merge bine alaturi de cosul cu sosete de carpit... si am plecat la treaba. L-am lasat cu luna, cu stelutele si cu muzica lui ambientala.
Nu a trecut mult si a ajuns si comanda cu siropuri pentru cafea. I-am facut una fara cofeina la expresor, cu sirop de irish si cu multa spuma de lapte: alt curcubeu pe fata lui.
- Parca merge altfel invatatul acum! 
Un pic mai tarziu am dat de el in curtea din spate spargand lemne:
- parca invatai?!
- iau o pauza! Sa oxigenez creierul!
Intre timp a aparut si sotul meu cu un zambet mare pe fata:
- Am turnat pardoseala in biroul tau de la firma! De saptamana viitoare poti amenaja. 
Amenajarea inseamna mutat mobila din camera lui Matei. La el trebuie sa ajunga mobila lui noua iar la cea veche trebuie sa ii dau o noua functie.
Ziua s-a incheiat cu cate o farfurie de fasole cu pepene murat. Iar seara e cu ceai aromat, filme de craciun, liste cu pozitii bifate, zambete si mici bucurii...


4 comentarii:

  1. Ce de zambete ati adunat ieri. Ma bucur pentru voi si va doresc sa continuati si s[ mariti colectia de zambete.
    PS: ce firma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Teoretic e firma lui Matei iar practic e a noastra. Vrem sa deschidem deocamdata un magazin de materiale de constructii. Era planificat pentru primavara acestui an dar au fost cateva hopuri si intarzieri asa ca am amanat pentru primavara viitoare...

      Ștergere
    2. Mult succes sa aveti si sa fie fara alte intarzieri.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.