16 noiembrie, 2021

Noiembrie 16

 O zi de platit facturi care s-a transformat intr-o nebunie de cumparaturi. Am nimerit intr-un magazin cu produse chinezesti. Cautam un banal batator de covoare. Cel vechi a cedat nervos si se odihneste in tomberonul de reciclabile. Si cum am trecut de jumatatea lunii noiembrie vanzatoarele erau ocupate cu asezarea pe rafturi a decoratiunilor de craciun. Asa ca ... am umplut cosul. Chiar am fost nevoita sa il las la casa ca sa pot vizita toate raioanele. Apoi am intrat intr-un supermarket si m-am oprit la un stand de reduceri unde am mai pus o decoratiune in cos. Am mai intrat intr-un magazin mare si pe langa produsele din lista, m-am "lipit" de niste forme de silicon, bezele si un organizator de cosmetice - ideea sotului, ca eu nu m-as fi uitat dupa asa ceva. Nu am asa multe cosmetice si le tin fie in baie in "borcanase" fie intr-un sertar cu maruntisuri. Dar mi-a placut ca s-a gandit el.  Am ajuns acasa foarte obosita de la aglomeratia din magazine si din trafic dar foarte incantata de "achizitiile" mele:

papuci de casa

o coronita cu Mos din panza
   
un bradut metalic



o lumanare din plastic cu baterii (am luat 2 pentru zona cu tavanul inclinat unde nu pot aprinde lumanari pentru ca se afuma)
instalatii cu baterii
si instalatie cu globuri cu "zapada" pentru grinda din salon


Cam asta a fost ziua mea de "marti".

O seara frumoasa!



5 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.