07 noiembrie, 2021

Noiembrie 7

 O dimineata cu nori multi si un pic de ceata. As fi vrut un pic de soare ca sa pot face poze. Dar, ca sa ma tin de cuvant, astazi o sa va prezint unele animalute despre care am vorbit prin postarile precedente. 

Si o sa incep cu Bobita:
S-a nascut in gospodarie avand drept parinti catelusa ciufulita de intors oile, extrem de energica si ciobanescul mioritic pripasit pe la noi in iarna trecuta. A avut si o surioara latoasa mai curioasa, Lizuca care a iesit in strada si a fost lovita mortal de o masina. Nici Bobita nu a fost prea cuminte doar ca el s-a ales doar cu o labuta rupta acum mai bine de o luna. Mai schiopateaza un pic dar in principiu osul s-a prins bine si labuta e functionala. 
E un catel extrem de energic si de alintat. Are doar 6 luni si isi foloseste dintii destul de des mai ales cand are chef de joaca. 




Ea e Smotocica: 

Pisica noastra a avut aceasi soarta ca Lizuca: un impact cu o masina in fata portii. Avea pisoi de doar 10 zile. Aproape o luna am incercat sa ii salvez dar nu au supravietuit. Ultimii 2 au plecat la mamica lor intr-o duminica dimineata si eram foarte suparata. La vreo 2 ore am auzit un pisic mic plangand. Intai am crezut ca mi se pare. Apoi am crezut ca zapacitul de motanel a ramas blocat in nuc. Nu ar fi fost prima data. Vorbind cu pisoiul care plangea am constatat ca se aude de dupa tomberonul de gunoi de la poarta. Am chemat-o si au iesit doua urechiuse maronii de dupa tomberon. Era cat palma de mare si fara blanita pe cap. Avea si 2 rani micute aproape trecute ca si cum ar fi fost muscata. In prima zi nu a vrut sa manance deloc. Dar a cedat in fata castronelului cu lapte. Acum e o pisica foarte jucausa, de unde si numele. Blanita e pufoasa si se mai vede foarte putin blanita mai scurta in zona unde a fost afectata mai tare de "muscatura". Doar ca nu sta la mangaiat. La sot si la baiat sta putin si apoi fuge. Eu in schimb sunt "a ei". Pot sa ii fac ce vreau ca nu protesteaza. In plus are obiceiul sa "ma adoarma" seara.




El e Fracois: tapul tanar cumparat zilele trecute.


Vasilica are o luna jumatate. Inca papa tot laptele cand si cum vrea, dovada fiind motul din frunte murdar mai tot timpul.


Inchei prezentarea tineretului din curte cu ceva culori de toamna:

O duminica frumoasa!

5 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.