03 noiembrie, 2021

noiembrie 3

 O dimineata insorita dupa cei cativa stropi de peste noapte. Soarele e hotarat sa intre in casa in speranta ca ne scoate afara mai repede. Prin copaci a mai ramas cate o frunza stinghera pe ici pe colo. Gazonul se bucura de patura colorata de frunze. Gutuiul isi afiseaza tantos ultima gutuie aflata destul de sus iar in nuc si-a facut aparitia o ciocanitoare.
Bobita s-a intalnit cu veterinarul ieri si pentru ca l-am tinut la injectie m-a ignorat toata seara. In schimb dimineata era sa ma darame cand am deschis usa. O revenire la normal care ma bucura. Inca nu mananca ca de obicei dar sunt sperante. Vedem ce spune veterinarul astazi.
Vraful de rufe e la fel de mare. Si probabil va creste spre pranz cand strang rufele de pe sarma. Aseara eram prea obosita ca sa ma mai intalnesc si cu fierul de calcat. Proiectul meu inainteaza mai incet decat am planificat dar vremea se anunta inca buna. Sper sa fie cat de cat fotogenic la final pentru ca e un proiect mai mult practic decat decorativ dar o sa va povestesc cu siguranta despre el.
Si tot ieri, curtea noastra a mai primit un membru. Dupa un calcul de eficienta am decis sa cumparam un tap pentru cele patru caprite ale noastre si sa nu le mai trimitem in tabara de toamna. Asa ca sotul meu a fost in cautare ieri. Si cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, a plecat dupa un tapusor alb si ciut si s-a intors cu un metis de alpin francez colorat si ... incornorat. Francois a fost foarte incantat de capritele noastre spre disperarea lui Bobita care nu intelegea ce se intampla si il certa continuu. 
Iar seara, dupa cana de ciocolata calda, cu pisicuta cuibarita langa mine, am adormit imbracata pe la ora 9.
Una peste alta a fost o zi frumoasa! 


5 comentarii:

  1. Ma bucura vestile despre Bobita. Salutam noul membru al gospodariei si ii dorim buna intelegere cu Bobita si ceilalti locatari din ograda.
    Vraful tau de rufe vrea sa-l egalizeze pe al meu. Eu cumva nu mai reusesc nici macar sa pun pe lista calcatul lor, dar sa mai ajung prin zona. La mine a ajuns sa se mute sifonierul in coltul de calcat. Hainele de casa nici nu se mai intalnesc cu ferul de calcat, iar celelalte...doar daca e musai si strict numai ce trebuie imbracat exact atunci. De-aia ma bucur ca am trecum la pulovere. Astea nu le mai calc(si eu care eram o impatimia a calcatului si calcam chiar si prosoapele de baie!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele de casa nici eu nu le calc. Doar cele de iesit. Pentru Matei tricourile sunt la putere inca dar pentru sotul meu am mai multe de calcat....

      Ștergere
  2. Corina, poate pui si poze cu animalutele, ar fi dragut de tot

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.