08 noiembrie, 2021

Noiembrie 8

 O dimineata in zi de mare sarbatoare. Chiar daca e luni, e zi de relaxare. Am cateva activitati de bifat dar in rest mergem pe spontaneietate. Ca ziua de ieri, care parea o zi "amestecata" dar linistita acasa si care s-a terminat cu o plimbare intr-un loc drag sufletului meu. Am admirat toamna pe dealurile subcarpatice dar si un apus superb cu Ceahlaul in prim-plan. Poate plimbarea cu masina, peisajele sau poate acel loc special mi-a mai limpezit un pic gandurile si emotiile. 

o poarta mare si veche ce se deschide spre un alt univers

un pasaj ce face trecerea


si micul univers magic




.




Si Minunea adapostita in universul magic:




O zi binecuvantata!








3 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.