10 noiembrie, 2023

Jurnal de recunostintă 10/11

 O dimineata de toamna devreme, cu soare bland. Miroase a frunze uscate umede ceea ce se simte in modul in care respir. Pisicii mari au navalit in casa cum am deschis usa iar cei mici au urcat in copacii din fata casei. Iarba sclipeste in soare. A cazut bruma! Mai spre pranz a inceput sa se incalzeasca...

Ieri a fost o zi frumoasa dar obositoare. Cred ca si cartonasuld e ieri, din programul despre schimbare pe care il tin pe whatsapp, a atins ceva butoane nevindecate mai ales ca am scotocit prin postarile de pe blog de anul trecut, la care s-au adaugat si imagini noi iar emotiile s-au involburat. Inca mai am de invatat multe despre mine. Se pare că sunt la un moment in care nimic nu e evident, sunt emotii subtile, intelesuri pitite prin amintiri mai greu de gasit la o prima privire. Astazi m-am trezit bine, entuziasmata, cu chef de toate. Si cum iar am inceput postarea dimineata si o termin seara, pentru ca a fost o zi aglomerata, sunt in fata calculatorului, cu o cana de ciocolata calda fierbinte, multumită de ce am reusit sa fac astazi, cu o lista de treburi pe maine si planuri pentru provocarea din postul craciunului.

Se anunta zile cu ploaie, pentru care sunt recunoscătoare. E nevoie de apa si eu am nevoie de zile linistite in fata semineului cu lucru de mana, muzica ambientala si un pic de ordine in ganduri.

O seara frumoasa tuturor!

3 comentarii:

  1. M ai purtat prin poveste 🤔
    Mulțumesc cu iubire 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. In goana de zi cu zi am uitat cat de frumoasa poate fi toamna. Ce frumos ne odineste trupurile obosite in urma treburilor din vara si ne bucura sufletele cu momentele de liniste si pace. Insa prin postarea ta, exact acest lucru mi-ai amintit si iti multumesc mult.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.