04 noiembrie, 2023

Jurnal de recunostintă 4/11

 O dimineata de toamna cu stropi de ploaie, cu miros de umed si frunze sfaramate.
O zi de stat la gura sobei cu lucru de mana. O zi in care sunt recunoscătoare pentru toamnă, pentru odihna.

Mai am cateva detalii la curatenia casei. Miroase a cafea, a placinta cu mere și un ulei cu miros de mere si scortisoara. Ascult muzica veche in boxe cat imi fac rutina de dimineata si apoi masa de calcat si filme de craciun. Am nevoie de răgazul dat de calcat pentru a-mi netezi gandurile involburate de tot felul de intrebari ce au venit in ultima vreme.

Sunt recunoscatoare pentru plaoie si pentru vremea de toamna, pentru blanosii casei si pentru vietuitoarele curtii precum si pentru ragazul de astazi!

Un comentariu:

  1. Slava lui Dumnezeu pentru toate! Cum a mers cu calcatul rufelor? Pentru mine este o corvoada de care, cu mila Domnului, am scapat.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.