05 noiembrie, 2023

Jurnal de recunostintă 5/11

 Dupa vremea mohorata de ieri, azi soarele m-a luat prin surprindere. Si e un soare tare vesel. Nici pisoii nu stau in casa. Au venit, au papat si au plecat. 

Tocmai am constientizat ca mai sunt doar 10 zile si incepe postul Crăciunului. Am pregatit o provocare pentru aceasta perioada: „Calatoria spre Craciun”. Mi se pare cam lipsit de inspiratie titlul dar eu asa vad aceasta perioada, ca o calatorie prin suflet, casa si emotii spre cea mai frumoasa perioada a anului. 

Azi am de adunat si definitivat niste documente si apoi sa ma ocup de pregatirea programului.

Sunt recunoscatoare pentru oamenii minunati din viata mea, pentru oportunitati si pentru ca e apreciat ceea ce fac, ce scriu si ce ofer. Mai am de lucrat un pic cu mine sa nu mai compar ce fac eu cu ce fac altii pentru ca fiecare e unic si fiecare ofera din ceea ce este chiar daca informatia cumva e din aceeasi zona de interes. Dar despre asta voi povesti mai mult in ianuarie.

Deocamdata imi place cum se lucreaza in grupul despre schimbare. Am cam terminat cu temele usurele de inceput si ziua de astazi a venit cu o tema un pic mai profunda de autocunoastere. Aseara cand am pregatit materialul, am descoperit iarasi lucruri noi despre mine. Partea frumoasa e ca stiu tot materialul, l-am studiat inainte de a-l oferi in acest program dar cand il pregatesc pentru postare il vad cu alti ochi si descopăr aspecte despre mine pe care poate le trecusem cu vederea sau poate nu m-am gandit ca ar putea exista. Cumva lucrez cu mine in acelasi ritm cu doamnele din program ceea ce e fantastic. 

Abia astept si celelelte programe pe care le-am gandit sa vad ce surprize imi vor oferi pe parcurs.

Cum e duminica la voi?

Ce lucruri noi ati invatat despre voi in ultimul timp?

2 comentarii:

  1. Desi spui ca este lipsit de inspiratie titlul cu provocarea pentru postul Craciunului, mie mi se pare chiar profunda: Calatoria spre Craciun mie imi spune "Calatoria spre Bethleem, spre Dumnezeu". Imi place si abia o astept.
    La curs eu sunt putin in urma (am ramas la exercitiul nr. 4) pentru ca chiar vreau sa le aprofundez si nu sa le citesc in graba. Cu ajutoul lui Dumnezeu, sper sa ajung la zi pana la terminarea cursului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de raspuns. Cam asa vad si eu perioada postului.
      Iar la curs e bine sa mergi in ritmul tău. Materialele raman pe grup asa ca te poti intoarce la ele de cate ori simti nevoia sau ai nevoie sa clarifici ceva.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.