08 noiembrie, 2023

Jurnal de recunostintă 7-8/11

 Ieri am lipsit motivat de la recunostinta de dimineata. 

A fost organizata o zi de curatenie la biserica și mi-am incarcat bateriile sufletesti. A fost o zi frumoasa, cu oameni frumosi cu voie buna si spor la treaba. O zi pentru care sunt profund recunoscatoare. Astazi ma pregatesc de un pic de treaba in curte. Am o intalnire cu frunzele, cu fum si foc dar si cu rufe de spalat, ceva de calcat si organizat pentru ca maine e sarbatoare si e zi pentru suflet. O sa fie iar o zi frumoasa la biserica pentru ca e zi onomastica si cineva vrea sa isi sarbatoreasca aceasta zi, alaturi de vecini, multumind Domnului pentru toate binecuvantarile primite. 

Ieri mi-am amintit de copilarie, de zilele cand mergeam cu bunica la biserica pentru a pregati diverse evenimente. Imi placea forfota din sat cu presuri si perdelute luate la spalat de femei (pe atunci se spala de mana si era mai dificil). 

Si pentru ca am inceput postarea pe 7 dimineata si o termin pe 8 dupa-amiaza o sa va spun ca a fost o zi frumoasa la biserică. Au fost sarbatoriti de nume dar si o doamna care isi serva aniversarea nuntii. Au fost si oficialităti si tort, si sampanie si voie buna!

Sunt recunoscătoare că fac parte dintr-o comunitate atat de frumoasa!

La multi ani tuturor celor ce sarbatoresc astazi ceva!


5 comentarii:

  1. Ce frumos a fost! Imi doresc si eu asa oameni frumosi si comunitate asa frumoasa in jurul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai la noi! Facem pasi mici in a lega comunitatea prin diverse evenimente. Inca mai sunt nemultumiti si carcotasi dar cu rabdare sper sa ii pot scoate din singuratate si nemultumire.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.