02 noiembrie, 2023

Jurnal de recunostinta 2/11

 Anul trecut am avut provocarea cu o postare pe zi pana la craciun in diverse forme de jurnal. Pentru noiembrie a fost un „jurnal al recunostintei” pentru ca in alte culturi, noiembrie are o zi a recunostinței si chiar e o sarbatoare interesanta dar nu foarte comerciala. Cred că asta e motivul pe care pe asta nu am preluat-o.

 Imi doresc sa pot face postare zilnică si anul acesta chiar daca vor mai fi pauze. Cred ca am nevoie de aceasta postare zilnică pentru a reusi sa imi ordonez gandurile si nu doar. Incep luna noiembrie intr-un curs gratuit despre schimbare (inceput in octombrie) ce se termina in 16 noiembrie si va fi urmat de un curs cu plata de 30 de zile pe aceeasi tema. E un curs in care se pare ca si eu invat multe de la femei uimitoare ce au trecut prin diverse etape de schimbare. In acelasi timp pregatesc o provocare pentru postul craciunului, aici pe blog, si in grupul de FB la care va invit sa participati. E despre organizare in acestă perioadă premergatoare craciunului.

In altă ordine de idei sunt foarte aglomerata si intarziată cu curatenia in gospodărie. Daca in camp stam mai bine ca anul trecut, gradina si curtea e in curs de curatare si pregatire pentru iarna. In casa mai am putin si termin schimbarea hainelor de sezon plus mici finisaje dupa reparatiile din vara. Oricum, citind pe blog si in jurnalul personal se pare ca anul asta stau mult mai bine decat in anii precendeti, ceea ce imi dă o stare de recunoștință. Ce e drept nici nu am mai făcut atat de multe pentru iarna tinand cont de faptul că mai avem din anii precedenti. Si cred că o oarecare simplificare e benefică pe de o parte că se consuma tot ce fac, pe de alta parte am folosit doar ce am produs in gospodărie si nu in ultimul rând nu mai resimt oboseala si presiunea lui „trebuie” atat de tare in ultimul timp, ceea ce face bine la moral.

Voi cum vedeti luna noiembrie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.