01 ianuarie, 2022

2022 - prima zi a anului

 Si s-a terminat 2021. 
Un an complicat. Un an in care am reinvatat sa ma bucur de fiecare clipa. Un an in care mi-am reamintit sa apreciez lucrurile mici. Un an in care mi-am reamintit ca fericirea e suma tuturor momentelor frumoase. Un an in care am redescoperit bucuria postarilor aproape zilnice. Un an pe care l-am incheiat in forta dar multumiti de toate clipele de oboseala ca si de cele de liniste si bucurie. 
2022 ne-a gasit in strada cu o sticla de sampanie admirand suvoaiele de artificii din satele vecine. Nu ne-am pus in gand nimic pentru anul asta. Doar sa ne bucuram si sa ne simtim "acasa" in tot ce facem. Ce as vrea eu, e sa invat sa fiu mai egoista. Sa nu ma mai ofer sa ajut si sa sprijin de cate ori cred ca cineva are nevoie de ajutor. Si sa nu mai investesc nici timp si nici emotii in oameni care nu stiu sa aprecieze nimic din toate astea.... 
In rest....
Sa fim sanatosi, sa ne bucuram de oamenii dragi, de momentele petrecute impreuna si sa privim cu oarecare curiozitate viitorul, convinsi ca ne poate surprinde placut.
La multi ani!

4 comentarii:

  1. ”Egoist” - atat de multe asocieri negative adună cuvântul asta în jurul lui! Și totuși, atat de multă nevoie avem de el într-o doză mică în fiecare dintre noi pentru a merge mai departe. Fără un pic de egoism doar o sa batem pasul pe loc sau chiar o sa dăm înapoi, în timp ce celalți vor profita și vor trece rapid pe langă noi. Îți doresc să găsești exact doza aia de egoism care să te ajute să evoluezi fără să îți încalci principiile tale morale și natura ta bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca e folosit in sens negativ de cele mai multe ori dar ca orice alta trasatura umana, depinde de doza pusa in relatiile cu ceilalti. Eu am nevoie de o doza ca sa ma protejez... Pentru ca am obiceiul de a ajuta fara macar sa intreb sau sa ma gandesc daca ajutorul meu e necesar iar intentia mea buna ajunge sa ma loveasca ca un bumerang pe care il pierzi din vedere o secunda.... Si nu intotdeauna "mai mult" e neaparat "bun"...

      Ștergere
  2. Un An Nou fericit cu sanatate, prosperitate si numai bucurii sa aveti.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.