10 ianuarie, 2022

Jurnal de ianuarie (2)

sursa: pinterest
 Dupa ziua de ieri cand ceata si norii ne-au molesit, ne-au deprimat si ne-au trimis la leneveala si somn, astazi, ziua a inceput cu fulgi pufosi care dansau lin si s-a finalizat cu un vant rece si uscat. Si astazi am fost moldoveanca cu trei viteze (incet, pi loc si diloc) dar fara a ma simti vinovata. Nu am bifat nimic pe lista facuta dimineata asa ca o voi transfera pe ziua de maine. Sper ca maine sa gasesc si celelalte viteze in ciuda durerilor musculare si articulare. 
Hoinarind pe internet am constatat ca ma atrag fotografiile cu amenajari in roz. La finalul anului trecut, cand ma uitam dupa idei de amenajare dar si dupa decoratiuni am fost atrasa de roz si griuri prafuite. A fost o mare surpriza pentru mine pentru ca, de cand ma stiu, am cautat nuante de maro atat in decor cat si in haine. Mi se parea culmea indraznelii o nuanta de portocaliu sau de rosu (despre rosu unghiilor mele am mai scris). Pana si nuantele lacurilor de unghii au fost mereu "aluna" sau "capucino". Zilele trecute am citit o postare a unei mamici care nu si-a imbracat fetele in roz cand erau mici dar care, ajunse la maturitate erau inconjurate de roz. Nici eu nu am avut roz in copilarie. Pe de o parte pentru ca nu am avut camera mea iar pe de alta parte am fost cam "baietoi" asa ca nu prea se potrivea rozul cu mingea. Nici acum nu cred ca mi se potriveste la haine dar ma apropii de varsa cand unii spun ca am putea da in mintea copiilor iar altii cred ca ne putem permite sa nu mai tinem cont de sabloane si etichete. Asta nu inseamna ca voi trece la volanase roz :). 
Si daca tot am adus vorba de etichete, la finalul anului trecut mi-am facut comanda de o rochie de lana, model la care nu era disponibila decat culoarea mov.  A venit dupa revelion, cand am mai primit si o bluza superba, lunga in aceeasi nuanta si un pulover cu guler rulat tot in aceeasi nuanta. Mare mi-a fost surpriza cand, cautand ceva informatii pe net am descoperit ca s-a stabilit culoarea anului 2022 ca fiind nuanta lavandei. Si iata-ma in trend fara sa vreau :)... 

Un comentariu:

  1. N-am facut niciodata o pasiune pentru o culoare anume, dar am avut perioade lungi in care in garderoba predomina o anumita culoare.
    Spor sa ai la recuperat treburile, dar sa ramai destul de moldoveanca( sa nu treci in partea cealalta si sa pici de oboseala)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.