17 ianuarie, 2022

Bucurii de ianuarie - saptamana 2

 

Coltisorul meu confortabil

Saptamana asta, coltul meu confortabil a fost in salon. Mai ales ca acolo e cosul meu cu fire. Pentru urmatorul proiect colorat am ales tot un fir de bumbac dar rosu. Am si cateva bobine negre. Sper sa iasa un cardigan comod pe andrele.




Fotoliu e vis-a-vis de semineu. 










Un proiect creativ

Cum husa la scaun am terminat-o in cateva zile si de finalizat proiecte mai vechi nu prea am chef, am scos tot fire de bumbac din cos: rosii si negre. Sa vedem ce o iesi.

Tratatia saptamanii

Am primit de la sotul meu o canita noua si frumoasa. Am ramas tot la cafeaua cu frisca. Si pe finalul saptamanii frectii cu otet. Vineri si sambata a batut un vant nebun si mi-a venit "geniala" idee de a spala rufe mai mari (lenjerii, presuri...) ca se usuca repede. Lor le-a prins bine vantul dar mie nu...



Plante/flori

Narcisele din jardinniera au inceput sa scoata nasul afara si "nu ma deranja" s-a mutat langa calculator. Am tratat-o cu ceva ingrasamant poate se indura si face bobocei.

Lumini si luminite

 Mi-am luat o lumanare nou de la Dedeman, cu aroma de levantica. Si cei de la e-on ne-au facut cadou o noapte si o zi la lumina lumanarii. Noroc ca au fost pe rand pentru ca nu avem nici caldura daca nu e curent electric. Si era destul de caldut afara...

Grija de sineA.

Am avut o zi la coafor si una la cosmetica. Mi-am schimbat tunsoarea pentru ca parul se uscase tare pe varfuri de la soare, vopsea si praful din casa generat de renovari. Nu sunt foarte incantata de parul scurt dar creste repede... Si am descoperit o masca de fata cu efect de lifting. 

Jurnal

La capitotul intalniri cu mine si cu Doamne Doamne, pe langa jurnal, saptamana asta am admirat incapatanarea florilor de primavara de a razbi prin frig pentru a se bucura de soarele caldut de primavara. Si m-am bucurat de purcelusii mici care au iesit pentru prima data la soare. Pana si vitelul a evadat de cateva ori din grajd pentru a zburda la soare.


Daca v-a placut jurnalul "Bucurii de ianuarie" il puteti prelua pe blogurile voastre sau pe alte platforme folosind #bucuriideianuarie. Pentru mai multe detalii intrati pe blogul Irinei - Dulce Casa unde puteti lasa link pentru inspiratie. 

5 comentarii:

  1. Pernuta mov din coltisorul confortabil te indeamna sa razi in hohote. Simpatica tare. Spor la proiectul creativ si ai grija cu vantul, altfel la tratatia saptamanii ai puta inloui cafeaua cu ceai. Multa sanatate si o saptamana productiva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceaiul Hapciu a intrat la tratatia serii... Si nu imi place deloc...

      Ștergere
    2. Imi pare rau sa aud ca ai schimbat tratatiti cu ceva ce nu iti place. Sper sa poti schimba repene inappoi cu delicatese.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Se numeste "masca verde" de la Herbalife. In 10 min mi-a ridicat obrajii atat pometii cat si acele "lasari" aflate de o parte si cealata a barbiei care apar dupa patruzeci si ceva de ani...
      Urmeaza sa o achizitionez (e cam scumpa) si sa o probez si pe barbie si decolteu...

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.