02 ianuarie, 2022

prima zi de 49

49 
Inca nu m-am obisnuit cu cifra. 
Zilele trecute eram convinsa ca urmeaza 48....
Si totusi e 49. Inca un an si schimb prefixul iar eu ma simt inca la "douazeci si..". Doar sunetele scoase din cand in cand de incheieturi imi mai amintesc prima cifra a varstei... Dar cine le baga in seama?
A fost un an in care am reusit sa ma bucur de lucruri marunte. Mi-a ramas in minte un fluture care s-a plimbat in jurul meu in ziua de Ovidenii. Zi in care as fi sarbatorit ziua bunicii dar in care am avut o "discutie" mai aprinsa cu cineva din familie... Un fluture albastrui, foarte frumos, care mi s-a asezat in par cand am coborat din masina, apoi a stat dupa mine prin curte. Nici nu imi venea sa intru in casa ca sa nu il pierd... Un fluture intr-o zi de toamna tarzie. Un fluture la final de noiembrie....
Un an in care am incercat sa vad lumea prin ochi de copil. 
Un an in care am cautat sa imi reamintesc curiozitatea copilareasca de a privi viitorul. Am vrut sa las teama in urma. Mai ales ca teama era livrata prin toate canalele de informare, de la tv la platforme sociale. Asa ca m-am refugiat in lumea blogurilor unde lumea e asa cum vrem noi.
Un an in care am fost nevoita sa ma redescopar in alt "sistem de referinta".
Un an in care am cautat bucuria in tot si am regasit-o in mica lume a sufletului meu. 
Un an a carei lectie a fost: 
"daca pun bucurie in tot ce fac o voi gasi in tot ce ma inconjoara"
Urmeaza un an in care voi descoper noi lucruri despre viata, despre oameni, despre mine si cei dragi mie. 
Un an in care voi pastra bucuria chiar daca va fi impletita cu restul emotiilor umane.
Un an in care vreau sa ma simt "acasa" cu mine in primul rand. Iar asta inseamna sa fiu mai blanda, mai grijulie si mai intelegatoare cu mine. 
Un an in care expresia care imi e asociata ("Ea se descurca in orice situatie") sa o schimb macar in mintea mea ("Eu ma bucur de orice situatie").
Un an minunat pentru mine si sper eu pentru toata lumea!

14 comentarii:

  1. La multi ani binecuvantati, si cu sanatate, inca pe atat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Inca pe atat? Sa fiu o baba stafidita si acrita? :)))))

      Ștergere
  2. La mulți ani Corina. Acum, cand mai adaugi un trandafir la buchetul vieții tale, îți dorec ca aceasta să stălucească de bucurie așa cum îți dorești, să răspandească parfum de ”acasa” și să te învăluie în ”eu ma bucrur de orice situație” ! Un an numai cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbele spuse de persoanele din familie dor cel mai tare, sunt greu de uitat (spre imposibil), tocmai pentru ca nu ne așteptăm la mari furtuni (din zona asta), dar și pentru ca sunt persoane semnificative pentru noi. Și eu am trecut printr-o experienta foarte grea la final de an, îmi va fi teribil de greu sa trec peste vorbele care mi-au fost aruncate. Însă știu ca mai jos de atât, nu voi mai fi, o durere mai mare nu voi mai simți. O sa ma concentrez pe mine, pe nevoile mele, pe copilul meu, pe soțul meu. Voi încerca să îmbunătățesc relația dintre noi, sa ne i frumusețea zilele petrecute împreună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Dor tare pentru ca acolo, langa familie esti cu garda jos, pentru ca ei iti stiu vulnerabilitatile. Dar te ridici, sprijinita pe "micul univers casnic" ca pasarea Phoenix, mai frumoasa sufleteste si cu siguranta mai puternica. Asa poti privi in ochii celui de langa tine si zambetul minunat al celor mici si dragi. :) Un an minunat sa ai!

      Ștergere
  4. Îți doresc sa ai parte numai de bucurii. La mulți ani frumoși! ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.