09 ianuarie, 2022

Bucurii de ianuarie - saptamana 1

 Provocarea aceasta o gasiti pe blogul Irinei - Dulce Casa. E o modalitate de a privi aceasta luna complicata cu bucurie. Dupa magia lui decembrie, ianuarie pare sters si tern doar daca il lasam. Orice luna are magia ei. Trebuie doar sa vrem sa o vedem si daca o imparasim cu ceilalti magia se multiplica.

E mai greu pentru mine pentru ca prefer cuvintele in locul pozelor si nu am deprinderea de a imortaliza momente in fotografii dar o sa ma stradui. Sper ca pana la finalul provocarii sa reusesc sa prind cat mai multe momente minunate.

Coltisorul meu confortabil

Inca nu am un birou al meu dar am o masa a masinii de cusut Ileana pe post de birou si e plasat langa calorifer. Cum saptamana asta a fost cu multe sarbatori, coltul meu de relaxare a fost la birou, unde mi-am actualizat /organizat caiete, liste, agende... Aici imi incep ziua planificand si tot aici o termin, bifand liste dar si cu ganduri puse pe hartie.





Un proiect creativ

Nu prea sunt culori de iarna dar simteam nevoia sa lucrez cu bumbac asa ca am cautat resturi de fire pe care sa le adun intr-o husa colorata pentru taburetul "biroului" meu improvizat. E un model simplu care nu necesita o foarte mare atentie si pot lucra chiar si privind un film la tv.



Tratatia saptamanii

Saptamana aceasta m-am alintat cu cafea cu frisca si fulgi de ciocolata. Fie ca e cafeaua de dimineata sau cea de la pranz fara cofeina, ceasca a avut spuma alba si fulgi de ciocolata. Uneori si seara a venit cu ciocolata calda cu frisca si fulgi.






Plante/flori

Am plantat bulbi de narcise dar nu au iesit inca asa ca ma bucur de bambusul de pe micul meu birou, de florile curgatoare din baie, si de craciunita care nu vrea sa infloreasca (ar trebui sa o mut mai langa geam)


Lumini si luminite

Nu am strans inca luminile de afara. Chiar daca le aprindem doar seara cateva ore mai pastrez un pic din atmosfera festiva. Lumanari sunt prin toate camerele, fie colorate, fie parfumate, iar in salon am un felinar luminat de o instalatie. 

Grija de sine

Aici mai am de lucru. Am inceput un program de stat in planche, incerc sa ma aranjez in fiecare dimineata dupa intalnirea din grajd cu vaca apoi baile cu spuma (si sare de magneziu pentru incheieturi :))) ) si cateva piese noi de imbracaminte.

Jurnal

Nu prea reusesc sa scriu zilnic dar pe langa acel jurnal zilnic, am si unul mai de suflet unde imi notez gandurile. Acolo analizez emotiile legate de evenimentele zilei si ma stradui sa multumesc pentru micile bucurii de peste zi. Iar de ceva vreme, am integrat in rutina de dimineata aprinderea unei lumanari pentru fiecare din casa careia ii adaug o rugaciune de multumire si una de "grija" pentru fiecare.


Daca v-a placut jurnalul "Bucurii de ianuarie" il puteti prelua pe blogurile voastre sau pe alte platforme folosind #bucuriideianuarie. Pentru mai multe detalii intrati pe blogul Irinei - Dulce Casa unde puteti lasa link pentru inspiratie. 

4 comentarii:

  1. Iar gândim la fel. Cel puțin în privința modului în care ar trebui să privim fiecare lună.
    Nu mai știu unde, dar am citit că le trebuie mai degrabă întuneric crăciunițelor ca să înflorească.
    Nici eu nu am strâns înca pomul de Crăciun. Cred că o să încep mai pe seara cu pomul și mâine restul decorațiunilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am citit undeva...că le e mai bine dacă nu au multă lumina (eu ii zic Craciunita acelei flori roșii).

      Ștergere
    2. Ai avut o săptămână frumoasă. Sa le facem frumoase, interesante, pline și pe cele care vin!

      Ștergere
    3. Floarea in ghiveci verde nu infloreste. I se spune tot craciunita sau "nu ma deranja". Ar fi trebuit sa infloreasca in decembrie. Mai am una cu lobii rotunzi care infloreste prin mai. Motiv pentru care i se spune "pascuta" :)
      Multumesc!
      Sa il facem si pe ianuarie de poveste sau macar de povestit!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.