08 ianuarie, 2022

Jurnal de ianuarie (2) - directii si intentii

Ziua de azi a inceput cu ger si un vant rece si uscat. As putea sa ii zic crivat? Daca era si un pic de zapada ar fi fost o zi autentica de iarna. 
Dar stand in casa, la caldura ziua arata frumos. Numai buna de "gospodarit". O lumanare parfumata si o muzica antrenanta face ca ziua sa fie frumoasa. Iar o cafea cu frisca ma imbie la introspectie si visare. Mai ales ca abia acum am reusit sa ma deconectez un pic de la nebunia de sfarsit de an. Un pic de odihna, un pic de leneveala si un pic de "odihna activa" si incep sa imi revin. Nu am planuri pe 2022. Asa cum nici pe 2021 nu am avut dar as vrea sa schimb cate ceva in rutina mea. In primul rand imi doresc sa fiu un pic mai ordonata. Odata cu renovarile din casa si cu mobila noua cred ca e mai usor de intretinut ordinea in casa. Apoi imi doresc sa fiu un pic mai ordonata cu mine. De exemplu sa ma imbrac dragut chiar daca nu ies din curte si sa ma aranjez un pic (un pic de rimel, un luciu de buze, un cercelus) in fiecare dimineata. Face tare bine la moral. Apoi as vrea sa citesc mai mult anul asta. Atat "siropele" relaxante cat si chestii mai serioase care solicita un pic intelectul. Activitate de care nu am fost in stare pe finalul anului trecut. Seara adormeam in drum spre pat iar duminica nu reauseam sa ies din ritm asa ca ne relaxam la o plimbare cu masina. Si la capitolul asta as vrea sa lucrez un pic anul asta. Am cateva obiective turistice in zona pe care as vrea sa le (re)vad. Si cum finalul de an a fost cu oboseala multa care s-a concretizat in mancat mai mult si mai consistent, ianuarie vine inevitabil cu o (re)ordonare alimentara si un pic de miscare organizata. Mai concret cu plimbari lungi cand vremea o permite si o aplicatie pe telefon cu exercitii fizice timp de 5-10 min pe zi pentru tonifiere/definire. Si daca vorbesc despre tonifiere, as vrea sa imi tonific un pic si creierul in vederea intoarcerii la catedra. Ma gandeam la o norma partiala ca sa nu imi ramana in urma activitatile gospodaresti si sa pot integra in program si proiectul inceput anul trecut. Proiect ce ar avea moment de lansare in primavara asta. Dar deocamdata e doar un gand si depinde de multi alti factori. 
Si tot la intentii as trece si finalizarea proiectelor handmade incepute. 
Un week-end frumos tuturor!

2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.