07 ianuarie, 2022

Jurnal de ianurie (1)

 Prima saptamana a noului an a inceput cu o primavara frumoasa. Normal ca am facut treaba pe afara incercand sa mai recuperez din restante. Am scos bulbii de gladiole, am curatat straturile de flori si am curatat gradinuta din fata casei pregatind-o pentru recolta timpurie de ceapa si verdeata. 
Ziua mea de nume m-a gasit obosita si molesita de lapovita de aseara. Si ieri, profitand de ziua de toamna tarzie am strans decorurile si brazii de craciun. Si asta a dus la o noua asezare prin salon. Oricum mai sunt de scos din cutii decoratiuni depozitate inainte de renovare carora ar trebui sa le gasesc loc. 
Anul asta mi-am pregatit in timp record fisierele de organizare financiara, agendele si caietul de programari al sotului meu. In plus mi-am achizitionat si un planner saptamanal de birou si unul magnetic care sa inlocuiasca notes-urile pentru listele zilnice. 
In plus, am pus in jardiniera bulbii de narcise cumparati prin octombrie si rataciti prin cutii. Deocamdata sunt in bucataria de vara urmand sa le gasesc loc pe un pervaz in dormitor.
Azi a fost rece si cu un pic de ger dimineata si seara. Peste zi ne-am bucurat de un soare superb cu dinti. 
Pisica mica a fost muscata de un catel acum 2 zile si azi a dat semne de revenire dar a stat doar in pat la Matei. Ieri se tot ascundea prin casa.
Acum cateva zile ne distra cu pozitiile sale de somn:





4 comentarii:

  1. La mulți ani cu sănătate! Ador pisicuța! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu stiam ca azi serbezi onomastica? La multi ani fericiti!
    Sănătate pisoilui mic.
    La noi e frig, azi chiar ca in gerul Bobotezei. Inca nu se poate lucra afara. Abia am reusit pe vant azi sa adun cateva decoratiuni de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al doilea nume e Ionela. Pentru ca sunt nascuta in preajma Sf Ioan Botezatorul. Sarbatoresc ziua de nume cam tot anul :P
      Multumesc!

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.