12 septembrie, 2022

Cafea cu lapte si dovleac

sursa: pinterest
Prima data Matei a cerut cafea cu dovleac dupa ce a luat la facultate. Mi s-a parut destul de ciudata dar m-am documentat si deja am cativa ani de cand fac reteta. O adaptez in functie de gustul momentului asa ca nu mai stiu reteta originala.

Ingrediante:

 -2-3-4 linguri piure de dovleac fiert

 - 3/4 pahar lapte

- o cescuta cafea tare (expresso cu sau fara cofeina sau la ibric dar concentrata)

- arome: scortisoara, ghimbir, cardamom, piper negru si vanilie am folosit anul acesta

Am pus dovleacul fiert si zdrobit bine impreuna cu laptele in ibric si i-am dat un clocot, l-am dat deoparte, am adaugat aromele si cafea tare facuta separat. Se pune zahar dupa gust dar pentru mine dovleacul e destul de dulce. Apoi le-am pus intr-un borcan cu toarta si am adaugat frisca si cativa fulgi de ciocolata. 

Merge cu o patura pufoasa si cu un film romantic sau cu o carte buna dar si mai bine cu cineva drag. 

Reteta am facut-o si cu cafea solubila, cacao, ciocolata calda si orzo. 

Pofta buna!



4 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.