08 septembrie, 2022

Fila de jurnal 8/9

 O dimineața cu roua și soare. Muschii mei se resimt încă după maratonul din grădină de acum 2 zile. Azi va fi o zi mai de moldoveancă, cu treaba ”diloc”. Încerc sa reînvaț sa scriu cu diacritice. Inca le mai sar, dar insistând sper să mă reobișnuiesc.

Deci, ieri am reușit să fac zacuscă.  Si  am facut ultima tura de bulion. Am pregatit (cules si scos) legumele pentru încă o tură de zarzavat si aeara am primit cativa hribi pe care vreau sa ii pun la congelator. I-am curatat și opărit aseară. Urmeaza sa ii pun in pungute si la congelator. Am gasit si câțiva bostănei. Abia astept să termine cu șantierul ca sa fac decoruri de toamna.

Intrarea casei încă e o mare gaura. Ieri, soțul meu a montat incalzirea în pardoseala la hol si a zidit lateralele usii si, pentru ca e sarbatoare astazi, numai bine se usuca sapa. Ma gandeam ca e doar o bucatica de hol de intrare, dar înghite o gramada de resurse (timp, bani, febra musculara...)

Din pacate aseara nu prea am avut timp nici de citit si nici de lucru de mana. Eram prea obosita si am adormit. Dar m-am bucurat de vizita unei prietene si am facut gogosele cu iaurt.

In curte am pui mici de gaina. Sunt 5 gamalii colorate cu 2 cloști după ei. Am avut 2 gaini care au clocit aceleasi oua. Cel mai amuzant a fost momentul cand au scapat scroafele mici din coteț. Clostile mele s-au infoiat amandouă aliniate una lângă alta, gata de război, în timp ce țineau puii în spatele lor. Era o harmalaie de a speriat vecina. Credea ca a venit vulpea....

La multi ani, tuturor Măriilor!

O zi frumoasă tuturor!


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Doamne ajuta! Cam greu sa nu mai asez cate ceva in nebunia din casa :) dar ma stradui sa ignor :)

      Ștergere
  2. Și eu încerc să mă obișnuiesc să scriu mereu cu diacritice. La postările mele chiar trec tastatura pe limba română și încerc să șe scriu, dar la comentarii și răspunsul la comentarii...ma grabesc și uit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa. tastatura e in limba romana dar tot fara diacritice scriu... greu cu învățul si dezvățul..

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.