06 septembrie, 2022

Fila de jurnal 5-6/9

sursa: pinterest
 Septembrie a venit cu ploaie si frig. Ploaia e buna, cernuta si mocaneasca dar frigul a venit prea brusc. De la 34gr in ultima zi de august an ajuns la 19gr C peste zi si doar 9 gr C noaptea. Sper sa se mai incalzeasca un pic... De astazi incepe santierul in casa. De fapt la usa casei. Urmeaza sa o schimbam si sa facem ceva modificari la hol. Asa ca iar praf, lucruri pe care nu mai stiu unde le-am pus/gasesc, etc, dar sper sa nu dureze mult.

Matei a reinceput scoala (ca profesor) si autosabotajul si-a facut aparitia de la prima ora a diminetii. Anul acesta preda la 5 scoli din care doar 2 cunoscute (a predat si anul trecut si sunt scoli in care a invatat si el) iar astazi a mers la una din scolile noi. 

Problema e ca ma infurii instant cand constat ca face anumite lucruri in defavoarea lui. Si mai ales cand face pe dos fata de ce facem noi in casa, adica de ce cred eu ca a vazut. Pana cand reusesc sa procesez faptul ca primii 9 ani din viata lui nu i-a petrecut langa mine si ca exista la nivel inconstient acel proces de imitatie a persoanelor importante care te-au ignorat in copilarie deja ne contrazicem iar el isi sustine punctul de vedere ca la 23 de ani adica impulsiv si vrea neaparat sa aiba dreptate iar argumentele sunt atat de stupide ca raman fara replica. De exemplu eu sunt genul care prefera sa ajunga cu 5 min mai devreme intr-un loc nou. Am astfel timp sa ma obisnuiesc cu mediul in timp ce el amana pe cat posibil si de cele mai multe ori intarzie si bineinteles ca este atentionat si conflictul e iminent. Reactioneaza cu o rezistenta pasiva si apoi se plange de situatie asa ca prefer sa se certe cu mine si sa ajunga la timp... Dar ma oboseste situatia.

Si cum postarea am inceput-o luni si o termin marti, astazi a plecat la timp si cu un oarecare entuziasm chiar daca e tot o scoala noua. Oricum astazi suntem cu febra muscula toti. Sotul meu a scos usa mare ieri de dimineata si, cand a ajuns Matei acasa, au sapat podeaua holului si au turnat sapa in timp ce eu am stat toata ziua in gradina. Sunt la doua recoltare de ardei si vinete iar la rosii cred ca e ultima mai consistenta pentru bulion. Si pentru ca buruinile si-au facut de cap dupa ploi, am si curatat gradina de rasaduri. Mai am putin la pastai poate pe diseara...

Astazi e anuntata intrerupere la energia electrica asa ca vom merge in oras pentru aprovizionare cu materialele necesare in etapa urmatoare a holului: încalzirea în pardoseala si instalatia electrica. La intoarcere vreau sa ma ocup de coacerea ardeilor afara, pe plita.

Incerc sa fac cate o postare pe zi in aceasta toamna asa ca lansez aceasta provocare tuturor. E o provocare incercata la finalul toamnei trecute si care face bine la moral.

O zi frumoasa!

6 comentarii:

  1. Cred ca n-o sa mai intru aici toamna asta, ma rusinez de cat esti tu de harnica si cat de lenesa-s eu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, ti se pare. Asa cum mie mi se pare ca nu fac destule :) Dar am si zile de leneveala, ca astazi :)

      Ștergere
  2. Te apreciez tare mult ca nu il lasi pe Matei cu ideile lui. Asa sunt majoritatea tinerilor la varsta lui: doar ei au dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor in tot ceea ce faceti si succes lui Maitei la toate cele 5 scoli sa ajunga mereu la timp. Eu sunt ca tine, prefer sa ajung mai devreme si sa astept chiar si afara pana la ora de intalnire decat sa intarzii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E punctual in general si la scoala ajunge sa prinda pauza sa se organizeze pana intra la ora. Doar cand e o zona(loc, situatie) noua amana cat poate din cauza nesigurantei/timiditatii. E destul de incantat de colectivele de anul asta... A experimentat si negocierea la o scoala unde nu ii convenea orarul si acum e bine.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.