09 septembrie, 2022

Fila de jurnal 9/9

 Ieri a fost zi de sabatoare. Ziua a inceput cu racoare, s-a incalzit peste zi iar seara a fost blanda.


Am fost in oras si am cumparat ce mai trebuia pentru instalatia electrica la hol. Si daca tot eram in oras, am trecut si prin piata si mi-am luat ardei iuti pentru dulceata. Acolo ne-am intalnit cu o familie pe care am cunoscut-o cu ocazia unui accident, acum 15 ani. Doamna nu a uitat ca am dus-o cu masina la spitalul pe care si l-a dorit atunci cand a avut un accident cu masina fratelui ei. Atunci am trecut pe langa masina lovita imediat dupa accident si am intrebat daca putem ajuta. Era nauca dupa accident si cu umarul cazut. Am hotarat ca o ducem noi la spital la Roman. Ne-am intalnit cu salvarea pe drum, dar doamna si-a amintit de un medic din Piatra Neamt cu care a mai avut contact si ne-a rugat sa o ducem acolo. Nu am ezitat si am ramas langa ea pana cand a intrat in operatie apoi am asteptat familia care era pe drum. Doamna ii sunase de pe unul din telefoanele noastre asa ca am putut comunica cu ei. Acum erau luminosi si bucurosi sa ne vada. Considera ca datorita gestului nostru isi poate folosi mana dreapta ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic si e recunoscatoare lui Dumnezeu pentru asta. Am facut schimb de numere de telefon ca sa pastram legatura. Mi-au placut mult si starea lor de recunostinta a fost molipsitoare. Ne-a reamintit ca Dumnezeu lucreaza prin oameni. 

Dupa-amiaza m-am plimbat prin gradina ca sa imi pot planifica treburile. Am constatat ca se mai impune o sesiune de pastarit fasolea. Seara s-a terminat cu plimbarea obisnuita, doar ca mai scurta din cauza unui papuc ce s-a hotarat sa imi rameasca calcaiul.

Azi se anunta mai cald dar si un pic de ploaie. Nu m-am decis daca ma ocup de bucatareala adica dulceata de ardei iuti si o portie de zarzavat cu morcov si ardei sau sa pregatesc si sa spal mocheta din salon. Sau poate fac o combinatie din aceste activitati astazi si ce nu reusesc las pe maine. Oricum vreau sa ma ocup un pic si de dezordinea din casa. 

Am gasit ieri, un dovleac placintar care pare copt. Il tai astazi si daca e copt, vreau sa fac o supa crema de dovleac, o portie de biscuiti cu dovleac si scortisoara dar si un latte cu dovleac si cafea decofeinizata pentru dupa-amiza. 

La voi cum e toamna? 

O zi minunata!



6 comentarii:

  1. Se pare că la tine sunt semne de ... toamnă (aroma de dovleac plus scorțișoară spune multe..) !
    Eu încă mai aștept zilele calde, nu toamna !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos aseaza Dumnezeu lucrurile pentru bucuria sufletului tau frumos. Gasesc la tine pe blog reteta de latte cu dovleac si cafea fara cofeina?

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.