07 septembrie, 2022

Fila de jurnal 7/9

 Ieri a fost o zi calduță. Dimineața a fost răcoare dar bine și cu aroma specifică toamnei: usor rece, ușor umed si local miros de struguri, de regina nopții ce iși inchidea florile sau de Mana Maicii Domnului ce iși deschidea florile. Bufnițele din copacii din jur scoteau ultimile sunete înainte de somn iar vrăbiile ciripeau zglobii.

Am ales, copt si curațat ardeii culeși cu o zi înainte. Cred ca fac o porție de zacuscă si marchez astfel o premieră: prima zacuscă integral din gradina proprie.

În șantier lucrurile merg bine. Ieri a fost zi de uscat betonul turnat cu o seara înainte așa ca am facut aprovizionarea pentru încalzirea în pardoseală și apoi pentru zidăria din jurul ușii. Am mai strans din praful creat de demolare și ne adaptăm zilnic la conditiile șantierului. 

Din pacate saptamana asta, din cauza treburilor si a oboselii nu am facut plimbarea de seara. Sper sa revenim cat mai curand la acest obicei.

Astazi se anunță o zi calduta cu un maxim de 23 gr C. M-am trezit inainte de a suna ceasul pe la 5,45 si am trebaluit un pic pana mi-am facut cafeaua. Salul in culori de craciun l-am terminat de sambata si am scos la terminat o fusta de bumbac in culori de toamna. E făcută 3/4 cred ca de 2 ani. As vrea să o termin, doar ca firul e subtire si trebuie sa lucrez cu ochelarii pe nas.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru salul terminat. Sa aveti spor la treaba cu santierul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru sal. Inteleg ca incepi sa bifezi lista cu proiectele incepute si aproape terminate.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.