01 septembrie, 2022

Prima zi de septembrie

 O zi calda si frumoasa de toamna. Miroase a struguri si a roua in curte. O stare de leneveala pluteste printre animale. Nici un zgomot nu strica linistea inceputului de toamna. Mai am cateva randuri la salul in culorile craciunului si doar o seara din seminarul Love yourself. Azi inventariez toate lucrurile incepute si neterminate din jurul meu. Pe cele materiale le clasific in functie de cat mai am de facut pentru a le finaliza. Incerc sa le iau in ordine inversa ca sa ma mobilizez cand vad cat mai multe finalizate sau taiate de pe lista. A doua lista e cu treburile amanate, scrisa intr-un fisier excel ca sa pot prioritiza in functie de timpul necesar fiecareia. In acelasi timp incerc sa imi aloc ceva timp pentru mine. Si daca de ceva timp lucrez la ganduri si emotii cred ca e timpul sa lucrez un pic si la imaginea exterioara: o noua culoare la par, o programare la unghii si chiar o pauza la pranz pentru mine (o cafea, o carte, o postare si crosetul).

Inceputul toamnei si a noului an bisericesc se pare ca e un nou inceput si pentru mine. Un gand pentru un nou inceput, o intentie dar mai ales o directie in care sa fac pasi. Probabil pentru inceput vor fi pasi mici, obiceiuri noi de implementat dar important e ca gandurile s-au mai limpezit, emotiile s-au mai asezat iar eu vad viitorul un pic mai clar si in culori frumoase.

Ca intentii pentru luna septembrie ar fi:

- sa invat sa ma pun pe mine pe primul plan,

- sa lucrez cu mine si emotiile mele,

- sa imi urmaresc scopurile stabilite,

- sa terminam cu amenajarile in casa,

- sa ma relaxez (sa decorez de toamna, sa citesc mai mult, sa imi amenajez un anumit loc al meu),

- sa lucrez in fiecare saptamana la proiectul meu de suflet, pe care as vrea sa il termin pana la craciun.

O toamna bogata si minunata tuturor!

8 comentarii:

  1. O toamna minunata Corina, sper sa reusesti sa iti indeplinesti toate intentiile pe luna asta. Partea cu decoratul de toamna mi se pare o idee foarte buna. Abia astept toamna, desi inca e atat de cald... Poate o voi face pe la jumatatea lunii. O zi de 1 septembrie frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multu succes in ceea ce ti-ai propus. Se pare ca toamna asta incepe cumva cu rezolu'ii. Si eu sunt tot la capitolul liste cu prioritati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Dumnezeu sa reusim sa bifam toate listele cat mai repede. Nu ca nu am face altele :) dar sa nu mai transferam de pe o lista pe alta...

      Ștergere
    2. Sa stii ca in acest sent cu transferatul chiar m-a ajutat acel tip de organizare numit bujo, despre care am citit la Irina. Il am intr-un mod foarte simplu, cel putin pe ultimele luni, am renuntat la unele pagini de la inceputul anului in care ajunsesem sa nu mai completez nimic.

      Ștergere
    3. Am incercat si eu, dar cred ca intr-o perioada proasta , in care nu se lega nimic, asa ca e cu pauze...

      Ștergere
  3. Sa ai o toamna minunata si sa reusesti sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.