06 aprilie, 2023

Aniversare

 Si am ajuns și la 15 ani de blog. 

Uneori mă întreb când au trecut iar alteori mă întreb dacă au fost doar atât. Acum 15 ani vorbeam de plimbare în parc și păsări ciripind iar acum scriu izolată de nămeții de zăpadă. Vântul bate, zăpada e înaltă, o ieșire la animale e cu peripeții și muncă de dezăpezire în timp ce în casă miroase a pâine la cuptor și a cafea caldă iar focul pocnește vesel. Imi programasem o rundă de călcat și mici reparații la haine dar recitesc postări vechi:

2022

 - 2021

- 2019

2017

2016

2014

2012

2011

2010

2008

E interesant să urmăresc evoluția scrisului în timp dar mai ales a noastră, ca familie, creșterea lui Matei, a blogului și nu în ultimul rând a mea...


10 comentarii:

  1. Zi de iarna, cu tihna si odihna. Ce frumos ai/ati crescut in toti acesti ani. Dar, asa cum te cunosc eu, nici nu putea fi altfel. Iti doresc din tot sufletul ani multi de blog, in care sa ma/ sa ne incanti cu postarile tale minunate.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani,și eu am inceput din ianuarie să îți citesc și postările vechi din luna respectiva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multă inspirație și naturalețe sa ai și de acum înainte, Corina!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani blogului tău și la mulți ani binecuvântați și vouă!
    Te citesc cu admirație și îmi aduci bucurie!
    Domnul să îți dăruiască multă sănătate și numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta! Mulțumesc pentru tot. Si eu te citesc cu drag! Imi place sa ma pierd printre „pietrele” tale.
      Sanatate multă si multe bucurii si tie!

      Ștergere
  5. Felicitări pentru aceasta anuversare și la cat mai mult ani de postări frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.