30 august, 2023

21 zile de recunostinta - a 13-a zi


 Buna dimineata!

O zi de marti cu bucurii:

- o dimineata cu iz gospodaresc, singura acasa si fara masina.

- m-am bucurat de Sf Liturghie la tv, am stat cu sotul la o cafea in oras ca doar a fost o alta zi de Sf Ioan :))), am cunoscut intr-o sedinta de coach o alta doamna minuta si am citit

- seara am incheiat-o cu o sedinta de coach cu obiecte (un fel de constelatii familiale) cu o colega de curs. Mi-a placut sa pot ghida o astfel de sedinta mai ale prin prisma schimbarii sistemului de referinta, felul cum se schimba dinamica evenimentelor atunci cand privesti din alta perspectiva, felul cum un eveniment ce creea durere se poate transforma intr-unul din care razbate grija, responsabilitatea si dragostea. 

La voi cum a fost?

4 comentarii:

  1. Ziua de marți a fost cam așa:
    - de dimineața am fost la biserică și Sf. Proroc și Înaintemergător Ioan m-a ajutat, fiind singura la strană
    - La prânz am citit și m-am odihnit
    - am fost nevoiți, eu și soțul să ieșim la cumpărături, dar ne-am mișcat repede, bucurandu-ne de timpul petrecut împreună
    - seara, ne-am întâlnit cu nașii fără sa ne propune niciunii și, bucuria a fost mare

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi si binecuvantati ani Corina, cu multe bucurii si realizari care sa umple sufletul tau frumos.😘😘.
    Pentru ziua de miercuri sunt recunoscatoare pentru:
    -dimineata, rasaritul frumos de soare si micul dejun la umbra copacilor;
    -in cursul zilei pentru vremea minunata, pentru splendoarea valurilor si pentru apa calda a marii;
    -seara pentru ca am terminat pantalonasii tricotati ai lui Matei si pentru orele petrecute in curtea pensiunii, admirand o echipa de actori care pregatesc doua spectacole. Abia astept sa le vad.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.