23 august, 2023

21 zile de recunostinta - a 6-a zi

 


Buna dimineata!

Pentru mine ziua de marti a fost asa:

- dimineata am fost recunoscatoare pentru ceasca de cafea si intalnirea de dimineata

- peste zi am fost recunoscatoare pentru ca Matei a prins orele la scoala preferata, ca a ajuns coletul de carti comandate mai demult, pentru perspectiva noua primita in intalnirea de dimineata si pentru reintalnirea online cu doua doamne minunate

- recunostinta de seara a fost pentru atmosfera din familie, pentru lucru in gradina, pentru salata mancata la masa din curte si pentru timpul de citit.

La voi cum a fost?

O zi binecuvantata!

3 comentarii:

  1. Buna seara. Azi sunt recunoscătoare
    Dimineața pentru momentele de liniște până când au venit colegii;
    Amiază pentru că am avut spor să îmi verific toate documentele ca să fiu sigură că sunt în ordine având în vedere că de luni sunt in concediu.
    Seara pentru faptul că, deși este cald, am reușit să fac o prăjitură pentru că m-au rugat colegii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări lui Matei pentru postul obținut. Felicitări și ție pentru perspectiva ce ți s-a oferit. Îți urez succes.🤗🤗❤️
    Ce cărți ai comandat?

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.